سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون بوکس؛

تعدیل نیرو در فدراسیون بوکس برای تجهیز امکانات شهرستان‌ها انجام شد

رئیس فدراسیون بوکس گفت: در فدراسیون افرادی بودند که حقوق دریافتیشان با کاری که انجام میدادند سنخیت نداشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین ثوری در مجمع سالانه هیات بوکس خراسان رضوی از تعدیل نیرو در فدراسیون به برای تجهیز امکانات شهرستان‌ها خبر داد و گفت:در فدراسیون افرادی بودند که حقوقی دریافتیشان با کاری که انجام میدادند سنخیت نداشت؛به‌همین خاطر به نفع شهرستان‌ها این صرفه جویی و تعدیل نیرو صورت گرفت.
 
وی گفت: برای نخستین بار است که بوکس در نیروی‌های مسلح فعالیت خود را آغاز کرده و پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی در ۲۰ بهمن ماه تیم منتخب به مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان اعزام می‌شود.

رئیس فدراسیون بوکس افزود:۲۰ تیر ماه ۹۷ مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور برگزار و منتخبان، شهریور ۹۷ برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به مسکو اعزام می‌شوند

ثوری خاطرنشان کرد: ورزشکاران در تمام رشته نیاز به دیده شدن دارند، ما اگر در لاک خود فرو رویم نمی‌توانیم چیزی ارائه دهیم، حامی مالی هم پیدا نخواهیم کرد و نمیتوانیم چهره خوب این ورزش المپیکی را نشان دهیم.

وی درباره وضعیت تیم‌های ملی در رده‌های مختلف خاطر نشان کرد: اردو‌های تیم ملی در رده‌های سنی مختلف پیش بینی شده است در حال حاضر تیم ملی جوانان در قزاقستان که کشوری صاحب سبک در جهان است اردویی به‌مدت ۱۳ روز برپا کرده و تیم ملی بزرگسالان نیز برای حضور در مسابقات جهانی تایلند که باحضور ۳۰ کشور برگزار می‌شود آماده میشود.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

مجمع سالانه هیات بوکس خراسانرضوی

برچسب ها: ورزش و جوانان ، بوکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.