سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المنار گزارش داد؛

ترس اسرائیل از شکست تجاوز سعودی-آمریکایی به یمن و قدرت انصارالله

مؤسسه مطالعات امنیتی رژیم صهیونیستی تأکید کرد سخن گفتن از تهدیدی که انصارالله در یمن برای امنیت این رژیم دارد به یک واقعیت عینی تبدیل شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المنار در گزارشی اعلام کرد سخن گفتن از تهدیدی که انصارالله برای امنیت رژیم صهیونیستی دارد دیگر در حد نگرانی یا ارزیابی نظری نیست بلکه به یک واقعیت عینی تبدیل شده به خصوص آنکه تجاوز سعودی-آمریکایی به یمن شکست خورده است.

این چیزی است که مؤسسه مطالعات امنیتی رژیم صهیونیستی در تل آویو آن را تأیید کرده است.

این مؤسسه در گزارشی خاطر نشان کرده است تهدید جدیدی برای آزادی دریانوردی اسرائیل در پی جنگ در یمن به وجود آمده است. این گزارش را دو پژوهشگر صهیونیست به نام‌های یوائیل گوجنسکی و عودد عیران تهیه کرده و در آن گفته‌اند مشخصاً به نفع اسرائیل است که ائتلاف عربی در یمن، دست برتر را داشته باشد زیرا وجود نیروهای انقلابی در یمن، منافع صهیونیست‌ها را در معرض خطر قرار می دهد و به تردد دریایی آسیب می زند.

بیشتر بخوانید: پیام سید حسن نصرالله به دبیرکل انصارالله یمن

این مؤسسه همچنین نقشی را که یمن می تواند در حمایت از مقاومت و آرمان فلسطین ایفا کند، پنهان نکرده است.

این گزارش تصریح کرده است اسرائیل در اریتره حضور نظامی دارد و می تواند از نظر اطلاعاتی بر یمن اشراف داشته باشد. دو گزارشگر صهیونیست در گزارش خود افزوده‌اند انصارالله در گذشته تهدید کرده بود به تأسیسات نظامی اسرائیل در اریتره حمله خواهد کرد.

گزارش مؤسسه مطالعات امنیتی رژیم صهیونیستی تأکید کرده است که ضرورت دارد شاخ آفریقا و دریای سرخ در دستور کار گفتگوهای راهبردی بین اسرائیل و آمریکا باقی بماند و واشنگتن می تواند به این منظور به روابط بین اسرائیل و کشورهای منطقه کمک کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ابوذر
۱۵:۰۷ ۱۲ تير ۱۳۹۷
انشا الله این ترسشان به واقعیت تبدیل خواهد شد . آمین .
آقآی مهدی
۱۲:۰۳ ۱۲ تير ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۲ تير ۱۳۹۷
درود بر یمن تا همینجاش هم پیروز صد در صد هستین خدا قوت