سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه درکردستان:

حل مشکلات و معضلات کنونی کشور نیازمند وجود امید وانگیزه است

نماینده، ولی فقیه درکردستان گفت:حل مشکلات و معضلات کنونی کشور به ویژه در حوزه اقتصادی نیازمند وجود امید وانگیزه و افزایش صادرات غیرنفتی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه دوشنبه در دومین جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری تشکیل شد، گفت: آیات متعددی در قرآن کریم به ایستادگی مسلمانان در مقابل دشمنانشان اختصاص پیدا کرده است.
وی عنوان کرد: کشورما روزی وابسته به امریکا و دیگر کشور‌های غربی بود که مردم ما قیام و ایستادگی کردند و همین باعث تعجب همگان و ترس و خشم و نفرت دشمنانمان شده است.
وی با اشاره به اینکه امروز هم فرصتی پیش آمده که با ایستادگی خودمان عزت و اقتدار کشورمان را افزایش دهیم، بیان کرد: دراین مسیر باید از نعمت وجود نیروی جوان و پای کار بهره کافی را ببریم.
نماینده، ولی فقیه درکردستان ادامه داد: بسیاری از گفت: وگو‌ها و سخنان مقام معظم رهبری و رییس جمهور پای کار آمدن اقشار مختلف مردم برای عبور از شرایط و مشکلات امروز جامعه است.
 آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: امروز برای همگان آشکار شده که دشمنان ما نمی‌خواهند که سرپا بیاستیم بنابراین باید همه به صحنه بیایند و جهادی کار کنند.
وی با اشاره به اینکه بستر کارجهادی در حوزه‌های مختلف دراستان ما فراهم است، گفت: حل مشکلات و معضلات کنونی کشور به ویژه در حوزه اقتصادی نیازمند وجود امید وانگیزه و افزای صادرات غیرنفتی است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخلاف شیوه و روش اسلامی در مصرف عمل می‌کنیم، بیان کرد: اسلام همواره بر مصرف به اندازه و لازم تاکید کرده و است و درقرآن هم بیان شده که خداوند اسراف کنندگان را دوست ندارد.
نماینده، ولی فقیه درکردستان بر ارائه آموزش بهترین نحوه مصرف در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: در سال حمایت از کالای ایرانی هم باید به مردم توصیه کرد کالا‌های ایرانی را بر خارجی ترجیح دهند.
آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: مجموعه دولت هم باید خرید کالای خارجی را ممنوع و مصرف آب و برق خود را هم کنترل کنند.
وی با اشاره به اینکه باید با هر مسئولی که موارد مذکور را رعایت نکرد برخورد شود، اظهارداشت: همه باید در راستای حمایت از حوزه‌های کیفیت و کمیت کالا‌های ایرانی همت کنند تا اجناس تولیدی داخلی قابلیت رقابت و صادرات را داشته باشد.
وی بیان کرد: واحد‌های تولیدی که کیفیت کالا‌های خود را به ویژه در حوزه صادرات کاهش می‌دهند علاوه بر اقتصاد به حیثیت تولیدات کشور هم لطمه می‌زنند.
انتهای پیام/م

همه باید در راستای حمایت از کالا‌های ایرانی همت کنند

برچسب ها: کالا ، اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.