سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین جشن گلریزان ازدواج در همدان

سومین جشن گلریزان ازدواج زوج های جوان به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و روزخانه ای با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسداله ربانی، رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان با بیان اینکه  این مجمع بیش از یک سال است با کمک خیران تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت حدود 90 جهیزیه و 110مورد وام قرض الحسنه به زوج های جوان ارائه شده است.

وی ادامه داد: در جشن گلریزان پیشین که با همکاری هتل باباطاهر، اصناف و فرمانداری برگزار شد، کمک های خوبی برای ازدواج جوانان جمع آوری و در این چارچوب هزینه شد.

رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان با بیان اینکه برخی زوج های جوان با گذشت سه سال از ازدواجشان هنوز برای تشکیل خانواده مشکل دارند، تاکید کرد: با جمع آوری کمک های مردمی و خیران می توان در جهت حل مشکلات و آغاز زندگی مشترک این زوج ها اقدام و در این امر خیر شرکت کرد.

ربانی  هدف از انتخاب زورخانه برای برگزاری این جشن را جایگاه فرهنگی این ورزش، روحیه جوانمردی و انسان دوستانه ورزشکاران این رشته و تناسب آن با امر خیر و خدا پسندانه ازدواج اعلام کرد.

انتهای پیام/ب

سومین جشن گلریزان ازدواج در همدان برگزار شد

برچسب ها: ازدواج ، مجمع خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.