سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۵۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه

فرمانده سپاه کربلای مازندران از ساخت ۵۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه در ۱۷ روستا توسط سپاه مازندران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت : سپاه مازندران در جریان زلزله کرمانشاه اقداماتی نظیر رسیدگی فوری به نیازها، اسکان موقت، اعزام پزشکان داوطلب به منطقه، اعزام تیم دامپزشکی، توزیع خدمات و امکانات مردمی را انجام داده است.
وی گفت : از زمان ورود برای اسکان دائم زلزله زدگان از اوایل اسفند در این منطقه حاضر شدیم.

بابایی افزود : ساخت ۵۰ واحد مسکونی در این مناطق را برعهده گرفته‌ایم که پراکندگی آن در محدوده ۱۷ روستا بوده است و تاکنون ۴۳ واحد مسکونی تکمیل و هفت واحد دیگر نیز با فاصله کوتاهی تحویل می شود.

وی افزود : عملیات خود را با یاد شهید روح الله سلطانی از شهدای غرب کشور که چند سال پیش به شهادت رسید، اجرا کردیم، و علاوه بر کمک‌های مردمی و خیرین، موسسه خیریه هادی با مدیریت و درایت امام جمعه بابل هم در این منطقه حاضر شد.

وی از حضور ۷۵ گروه جهادی از همه کشور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد و بیان داشت: هر یک از این گروه‌ها ۱۰ روز در این مناطق مستقر شدند و در مجموع ۱۵ هزار نفر روز طی این مدت کار انجام شده است.

بابایی گفت : ۲۰ واحد مسکونی علاوه بر ۵۰ واحد سپاه کربلای مازندران، توسط مردم بابل با مدیریت امام جمعه این شهرستان ساخته شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حضور ۷۵ گروه جهادی از همه کشور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.