سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در بوشهر ضروری است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ورزش پهلوانی با معارف دینی عجین و زورخانه مدرسه‌ای برای سالم سازی و خدمت هرچه بیشتر به محیط پیرامون و جامعه کنونی است که توسعه آن در این استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در دیدار با مسئولان عرصه فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای استان بوشهر افزود: دانش آموزان، نونهالان و نوجوانان در زورخانه و باشگاه‌ها باید تحت تعلیم قرار گیرند، زیرا آن‌ها نیرو‌های آینده این استان هستند.

وی اضافه کرد: در این ارتباط وجود مربیان کارآمد و برگزاری مسابقات ملی و بین المللی به میزبانی بوشهر باعث رشد ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در این استان می‌شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به آغاز ساخت سالن ورزش‌های پهلوانی بوشهر یادآورشد: سالن زورخانه باید با تهیه نقشه بسیار خوب و مناسب با المان‌های دینی، ورزشی، تاریخی و معماری بومی برابر استاندارد‌های موجود درون آن احداث شود.

محسن بحیرائی رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان بوشهر نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این هیات در یک سال گذشته ارائه کرد.

انتهای پیام/م

ورزش پهلوانی با معارف دینی عجین است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.