سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی ۲۰۱۸؛

برگزاری مراسم استقبال از مدافع تیم ملی / خانزاده: دل مردم را با ارائه بازی‌های خوب شاد کردیم

محمد رضا خانزاده مدافع تیم ملی گفت: با ارائه بازی های خوب  برابر حریفان قدرتمند خود در روسیه توانستیم دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از درخشش در جام جهانی روسیه و حذف از این رقابتها چند روز پیش به ایران بازگشت و مراسم استقبال از ملی پوشان این روزها در شهرهای مختلف برگزار می شود. 

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

برهمین اساس مراسم تجلیل از محمد رضا خانزاده ملی پوش کشورمان به همت شهرداری اسلامشهر امروز در سالن شهید آوینی برگزار شد  و در این مراسم سالار عقیلی و پرویز برومند هم حضور داشتند. 

سالار عقیلی خواننده سرود تیم ملی ایران در این مراسم به طور زنده سرود 11 ستاره را اجرا کرد . همچنین با حضور رئیس و اعضای شورای شهر ، نماینده شهردار و فرماندار اسلامشهر  یک تابلو فرش به محمدرضا خانزاده به رسم یادگار اهدا شد. 

محمد رضا خانزاده درباره برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از همه مسئولان تشکر می کنم که چنین مراسمی را ترتیب دادند و امیدوارم بتوانم بیشتر از این برای کشور و شهرم افتخارآفرینی کنم. به هر حال اسلامشهر جوانان مستعدی دارد که نه تنها در فوتبال بلکه در سایر رشته های ورزشی نیز ملی پوشان زیادی دارد که همین جوانان بااستعداد می توانند جایگزین خوبی برای نسل های قبلی شوند. 

او درباره حضورش در لیست تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه گفت: این برای دومین بار بود که در جام جهانی حضور یافتم و  با ارائه بازی های خوب  برابر حریفان قدرتمند خود در روسیه توانستیم دل مردم را شاد کنیم و یک مقدار هم حقمان ضایع شد. 

خانزاده افزود: دوری از خانواده خیلی سخت است اما ما برای سربلندی فوتبال کشورمان قید وابستگی ها را زدیم تا لبخند را به لب مردم بنشانیم و حس خوبی بود که بعد از چند روز دوری از خانواده توانستم مادرم را از نزدیک ببینم و این باعث دلگرمیام است. 

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره پیش بینی اش از قهرمان جام جهانی روسیه بیان کرد: آرژانتین  تیم محبوب من حذف شد و فکر می کنم بلژیک یکی از فینالیست های جام جهانی روسیه باشد. 

او در پایان درباره وضعیتش برای فصل هجدهم خاطر نشان کرد: در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و تیم آینده ام را تعیین نکردم. 

بیشتر بخوانیم: 

واکنش رسانه های اسپانیایی به حذف تیم ملی فوتبال کشورشان از جام جهانی 2018

بیرانوند در تیررس تیم های اروپایی

انتهای پیام/ 

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

اظهارات خانزاده در مراسم استقبالش در اسلامشهر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
پرويز
۰۱:۲۳ ۱۲ تير ۱۳۹۷
توكه تو هر دودوره جام جهانب خيلي بهت خوش گذشت بعنوان توريست رفتي وبرگشتي
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۱ تير ۱۳۹۷
میشه بفرمایید خانزاده دقیقا تو تیم ملی چیکار کردن که قراره ازشون تجلیل بشود؟؟؟