سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشت یابی تاسیسات و شبکه های گازرسانی مناطق زلزله زده

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت: تاسیسات و شبکه های گازرسانی مناطق زلزله زده استان تاکنون سه بار توسط تیم های امدادی این شرکت نشت یابی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت: پس از وقوع زلزله 7.3 ریشتری در 21 آبان سال 96 که هفت شهرستان استان را تحت تاثیر قرار داد، کار وسیعی در زمینه نشت یابی شبکه های گازرسانی انجام گرفت.

وی افزود: نشت یابی 6 هزار و 300 کیلومتر خطوط و شبکه های گازرسانی استان در سال گذشته انجام و نشت یابی خطوط و شبکه ها از فاکتورهای مهم و ضروری در زمینه نگه داشت تاسیسات گازرسانی و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی در این حوزه است.

شهبازی خاطر نشان کرد: در سال گذشته با برنامه ریزی و تلاش همکاران واحد بازرسی فنی این شرکت، 173 ایستگاه تقلیل فشار درون شهری در سطح استان مورد بازرسی و پایش قرار گرفت و اشکالات موجود رفع شد.

وی افزود: با برنامه ریزی مناسب و اقدام های انجام گرفته آمادگی خوبی در سطح شرکت گاز استان کرمانشاه به منظور خدمت رسانی مطلوب به مردم و برقراری جریان پایدار گاز طبیعی در تمام فصول سال حاصل شده است.

انتهای پیام/د

نشت یابی 6 هزار و 300 کیلومتر خطوط و شبکه های گازرسانی استان کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.