سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف بنزین در سه ماهه امسال بیش از 137 میلیون لیتر بوده است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: مصرف بنزین در سه ماهه امسال بیش از 137 میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 15 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مراد حاصل مرادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: در سه ماهه امسال بیش از 428 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در کرمانشاه توزیع و مصرف شده است که شامل بنزین معمولی، بنزین سوپر، نفتگاز، نفت کوره و نفت سفید است.

وی گفت : میزان مصرف بنزین سوپر در این مدت بیش از سه میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد بیشتر شده است.

مرادی میزان نفت گاز مصرف شده در این مدت را نیز 176 میلیون لیتر دانست که در این بخش نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد شش درصدی را شاهد بودیم.

وی افزود: در سه ماهه امسال 141 میلیون لیتر نفت کوره و 13 میلیون لیتر نفت سفید نیز در استان توزیع و مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 26 و 24 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه درباره مصرف گاز CNGاستان در سه ماهه امسال نیز اظهار کرد: این عدد در سه ماهه امسال بیش از 71 میلیون مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 15 درصدی دارد.

وی میزان گاز مایع توزیع و مصرف شده در استان را نیز 12 میلیون کیلوگرم اعلام کرد که 12 درصد کمتر از سال قبل بوده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

در سه ماهه امسال 141 میلیون لیتر نفت کوره مصرف شده است

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.