سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار یزد تلفنی به درخواست های مردم پاسخ داد

استاندار یزد صبح امروز با حضور در مرکز سامد استانداری به صورت تلفنی به مشکلات مردم پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  استاندار یزد صبح امروز با حضور در مرکز سامد استانداری،  به صورت تلفنی به مشکلات مردم پاسخ داد.

زمانی قمی پس از صحبت با مردم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به بیان مسائل و مشکلات مردم و ارائه پیشنهادات در حوزه‌های مختلف در این تماس‌ها گفت: مدیران باید بدانند که جامعه تنها پشت میز نشینی مدیران نیست بلکه  باید با حضور در میان مردم و گفتگوی چهره به چهره در جریان مشکلات قرار گرفت.

استاندار یزد افزود:  باید با مردم رفتار درست و صادقانه داشته باشیم و همه توان خود را برای رفع مسائل و مشکلاتشان بکار بندیم و در صورت  نداشتن توانایی حل مشکلات آن‌ها ضمن عذر خواهی آن‌ها را توجیه کنیم.

رامشک، مدیرکل بازرسی ورسیدگی به شکایات استانداری هم متوسط تماس‌های مردمی با سامانه سامد استانداری را ۳۰ تا ۴۰ تماس عنو ان کرد و گفت: این مرکز همه روزه بجز ایام تعطیل در ساعات اداری با شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی تماس‌های مردمی است.

وی گفت: در روز‌های دوشنبه مدیران استان نیز از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم هستند.

انتهای پیام/ص

گفتگوی تلفنی استاندار یزد با مردم

برچسب ها: استاندار ، گفتگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.