سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

خوراکی‌های مناسب رژیم غذایی‌تان را از استارت‌آپ‌ها بخرید

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده که در آن می‌توانید میان وعده غذایی خوشمزه و مناسب رژیم غذایی تان را خریداری کنید.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های خدماتی استارت آپ‌ها بپردازد.

ایرانی‌ها به داشتن دستپخت خوب و سفره‌های رنگارنگ معروف هستند و امکان ندارد در مهمانی‌های خود با غذاهای خوشمزه از مهمانانشان پذیرایی نکنند؛ به همین دلیل است که به تازگی کسب و کارهایی با عنوان آشپزخانه خانگی رونق پیدا کرده اند که در این نوع کسب و کار، غذاهای خانگی برای میان وعده های مختلف و عرضه به عموم در نظر گرفته شده اند.

یکی از استارت آپ‌ها سامانه‌ای را طراحی کرده است که در آن غذاهای مختلف برای مهمانی‌ها به فروش می‌رسد همچنین میان‌ وعده‌های مختلف غذایی مانند صبحانه، ناهار، شام و عصرانه در این سامانه پیش بینی شده است که با تازه‌ترین مواد غذایی و با بهترین سلیقه برای شما فراهم می‌شود.

سینی های غذایی متناسب با سلیقه افراد طراحی شدند

این استارت آپ  بر اساس فلسفه غذایی ایرانیان سینی‌های مختلف را طراحی کرده است و آنها را به مشتریان می‌دهد این سینی‌های غذایی متناسب با سلیقه افراد و مشتریان بسته بندی می‌شوند که تمام ویتامین‌های مورد نیاز برای بدن به وسیله این مواد غذایی تامین می‌شود.

از سویی دیگر برخی  که رژیم غذایی ویژه دارند یا ورزشکارانی که تحت نظر مربیان هستند باید مواد غذایی مخصوصی را مصرف کنند و به همین دلیل برای کمک به این افراد هم، سینی های مخصوصی تهیه شده اند که ورزشکاران می‌توانند با خیال راحت آن را خریداری و مصرف کنند.

یکی دیگر از ویژگی های سامانه این است که تدارکات غذا، نوشیدنی و همچنین نظافت و چیدمان محل مهیمانی شما را بر عهده می‌گیرد و به همین دلیل دغدغه‌های مربوط به چگونگی برگزار کردن مهمانی‌ها به وسیله این استارت آپ برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.