سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست سالانه سازمان منافقین چه گذشت؟

در نشست سالانه منافقین از میان افراد شاخص تنها کسانی آمده بودند که برای فعالیت‌های انتخاباتی و سیاسی خود به‌دنبال اسپانسر می‌گردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو روز پیش پاریس، پایتخت فرانسه شاهد سیاه لشکری از شهروندان کم در‌آمد اروپای شرقی و مهاجران سوری بود که با وعده و وعید کمک‌های مالی و گردشی کوتاه در پاریس به این شهر آمده بودند تا در تجمعی سفارشی همراه با توزیع غذای گرم شرکت کنند.

گردهمایی‌ای که با سفارش و هدایت کشورهای غربی و به نام سازمان منافقین در پایتخت دموکراسی جهان برگزار شد، محملی بود برای مهمل‌گویی دشمنان ایران و ناامید از همه‌جا. چند ماه پیش ترامپ با خروج از برجام و اعلام تحریم‌های گسترده علیه ایران، فاز اقتصادی فشار بر ایران را کلید زده بود و نیاز بود برای چیدن میوه فشار‌های معیشتی بر مردم ایران، فاز نظامی نیز کلید زده شود.

سوال اینجاست چه کسی بهتر از منافقین؟چه گروهی به اندازه این سازمان تروریستی خون مردم ایران را در داخل کشور بر زمین ریخته است؟ چه گروهی قتل‌ها و شکنجه‌هایش خشونت‌آمیز‌تر از منافقین بوده است؟ چه کسی در خیانت به کشورش بر سازمان به اصطلاح مجاهدین پیشی گرفته است؟ چه ساختار طرفدار خلقی بیشتر از خلق‌های مجاهد در تحقیر و ترساندن مردم کشورش جهد داشته است؟ هیچ‌کس.


بیشتر بخوانید: گوشه‌ای از جنایت گروهک منافقین در کشتار مرم بی‌گناه+ فیلم


کیسه‌هایی برای پول

در نشست دیروز، از میان افراد شاخص تنها کسانی آمده بودند که مدت‌ها از شاخص بودن‌شان گذشته و در پی کاسبی برای گذران باقی عمر خود هستند یا برای فعالیت‌های انتخاباتی و سیاسی خود به‌دنبال اسپانسر می‌گردند.

منافقین سازمانی است که از کنار فعالیت‌های تروریستی خود درآمد‌های قابل توجهی کسب می‌کند؛ انجام پروژ‌ه‌های جاسوسی به‌خصوص در ایران، آموزش به دیگر تروریست‌های بین‌المللی همچون داعش که گزارش‌هایی پیرامون الگو‌برداری آنان از شیوه شکنجه و قتل مجاهدین خلق وجود دارد، همچنین در گذشته همراهی با صدام در جنگ با ایران و سرکوب کردها از‌جمله مواردی هستند که رزومه پر‌ و‌ پیمانی را برای این گروه فراهم آورده‌اند و هر کسی که کمی شامه قوی‌ای داشته باشد و بوی خون را دنبال کند به‌راحتی آنها را می‌یابد.

نیوت گینگریچ رئیس پیشین جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، بیل ریچاردسون سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل و جولیو ترزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا، از‌جمله میهمانان منافقین بودند و آمده بودند تا حرفی بزنند یا حرفی بشنوند وکیسه‌ای پر کنند. اما به غیر از اینها تاریخ مصرف گذشته سیاسی دیگری هم پا به این نشست گذاشته بود که به‌رغم شباهتش در ورشکستگی سیاسی به‌خصوص در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ویژگی دیگری داشت؛ رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و از مشاوران و وکلای ترامپ.

رودی جولیانی، شهردار 11 سپتامبر

رودی جولیانی 72 ساله که زمانی در دهه 80، دادستان کل بخش جنوبی نیویورک بوده است، متخصص جرایم سازمان یافته و مالی است. بعد از آنکه یک‌بار در سال 1989 تجربه‌ای ناموفق در پست شهردار داشت، چهار سال بعد و در زمانی که شهر نیویورک از بیکاری شدید ناشی از رکود اقتصادی رنج می‌برد، مجددا به مقام شهرداری رسید که واقعه 11 سپتامبر در همین دوره روی داد.

اسکات بنت، یکی از افسران پنتاگون در زمان واقعه 11 سپتامبر در‌باره نقش عربستان جمله جالبی دارد که در آن ردپای جولیانی هم مشهود است؛ «برخی از هواپیماربایان با گذرنامه‌های سیا وارد آمریکا شده و حتی برخی از آنها در پایگاه‌های نظامی آمریکا آموزش دیده بودند. من شخصا یکی از آنها را به نام «عبدا... عزیز» می‌شناسم که تبعه عربستان بود و با «رودی جولیانی» (شهردار وقت نیویورک) ارتباط داشت و برای او حساب بانکی در سوئیس باز کرده بود.

من این مساله را به ارتش، سنا و کنگره گزارش کرده بودم اما هیچ‌کدام از آنها حاضر نشده بودند کاری کنند». با پایان یافتن دوره خدمتش در شهرداری، «اف‌بی‌آی»، نیویورک را به‌عنوان امن‌ترین شهر بزرگ ایالات متحده نام‌گذاری کرد و برای شهردار، همزمانی دوره شهرداری وی با اتفاقات 11 سپتامبر باعث شد تا مورد توجهات بین‌المللی قرار گیرد و نشریه تایم وی را مرد برتر سال انتخاب کرد و ملکه انگلیس نیز در سال بعد از آن به وی نشان شوالیه افتخار داد.

پیام‌های دوگانه نشست پاریس

برگزاری چنین گردهمایی سالانه‌ای با حضور تعداد زیادی از درماندگان اقتصادی و سیاسی به‌رغم تمامی زشتی‌هایش پیامی مثبت دارد. دست دشمن برای ایجاد اختلاف در میان مردم ایران همچون گذشته بسته مانده و تغییری در این وضعیت ایجاد نشده است. غرب و هم‌پیمانانش هرگونه تیری را که در ترکش داشته‌اند به سوی ایران پرتاب کرده‌اند و حالا گروهک مناققین می‌خواهد بار دیگر روی به خشونت بیاورد و همچون دهه 60 در داخل ایران با فعال کردن هسته‌های نفوذی دست به ایجاد آشوب و نا‌امنی بزند.

حملات گسترده و متعدد به مرزهای کشور که تنها در مدت 10 روز باعث به شهادت رسیدن هفت نفر از پاسداران و مدافعان ایران شد نشانه‌ای از آغاز فشارهای همه‌جانبه البته در فاز نظامی آن از ورای مرزها بود؛ نشانه‌هایی که در دست به تفنگ شدن تعدادی در برخی از تجمعات صورت گرفته، خود را در داخل نیز فعال نشان داد. ترکیبی از فشارهای اقتصادی و سخت کردن معیشت ایرانیان، در پی آن اعتراضات مردمی و سپس به آشوب کشاندن این اعتراضات پروژه‌ای است که دشمنان قسم خورده ایران در راستای آن در روزهای آینده بیشتر تلاش خواهند کرد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

انتهای پیام/

طراح عملیات ۱۱ سپتامبر در نشست سالانه منافقین نقش جدید را تبیین کرد!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.