سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار نهاوند خبر داد؛

رفع دغدغه های مردم با برنامه های روستاگردی

فرماندار نهاوند گفت: از ابتدای آغاز به کار در نهاوند دغدغه اصلی من توجه به رفع مشکلات مردم بوده و روستا گردی یکی از این کارها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مراد ناصری، فرماندار نهاوند اظهار داشت: در برنامه روستا گردی به همراه همه مدیران و روسای ادارات به صورت سرزده وارد روستاها می شویم و از نزدیک درد دل و مشکلات مردم را می شنویم و همانجا دستورات لازم را صادر می کنیم.

وی گفت: حضور ودیدار چهره به چهره با اهالی ۷روستای بخش مرکزی برای اطلاع و بررسی میدانی مشکلات و کمبودهای روستاهای پنبه در، باباقاسم،ده چقایی، حسین آباد، شعبان، جهان آباد و کوهانی از توابع بخش مرکزی نهاوند مانند سایر روستا امروز انجام شد.

مراد ناصری در جمع مردم روستای پنبه در عنوان کرد:مشکل افت ولتاژ و قطعی موقت برق روستا را با کمک امور برق شهرستان حل خواهیم کرد و تلاش میکنم با وجود همه کمبودهای بودجه ای، با کمک اداره کل، راه روستایی این روستا را آسفالت کنیم.

وی افزود: مشکل پسماند روستای پنبه در را دهیار روستا و محیط زیست با استفاده از ماشین آلات حل و فصل می کند.

ناصری بیان کرد: روستا و روستازاده برای من مهم است چون خودم هم از عشایر و روستایی هستم پس همه مشکلات یک کشاورز و دامدار را که در روستا زندگی می کند می دانم.

فرماندار نهاوند گفت: ماموریت جدید جذب اعتبارات اشتغالزایی را با اعتبار ۷۷ میلیارد تومان ابلاغ کردیم.

ناصری اظهار داشت: به همین منظور در نهمین کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند که عصر شنبه ۹ تیرماه در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد ۲۴۹ طرح در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان مصوبه کارگروه اشتغال استان به نهاوند اختصاص یافت.

مرادی گفت: در حوزه صنعت ۴۸ طرح با اعتبار ۱۳میلیارد و ۵۲۹ میلیون تومان توسط کارگروه اشتغال استان مصوب شده است که اداره صنعت و معدن نهاوند ظرف ۳ روز باید این طرح ها را دسته بندی کند.

وی افزود: در حوزه کشاورزی ۵۷ طرح با اعتبار ۵۹ میلیارد تومان مصوب شده است که هم طرح و هم سرمایه گذار به جهاد کشاورزی نهاوند اعلام شده است و جهاد،موظف است ظرف یک هفته این طرح ها را تعیین تکلیف کند و در حوزه گردشگری ۱۴۳طرح با اعتبار ۴میلیارد و ۵۱۲ تومان به شهرستان نهاوند اختصاص یافته است.

فرماندار نهاوند افزود: در برنامه های روستا گردی خبرنگاران و مدیران دستگاه های اجرایی جهت انعکاس و پیگیری مشکلات مردم به همراه من هستند تا از نزدیک با مشکلات روستائیان به دور ازپشت میز اداری آشنا شوند.

انتهای پیام/ س

با برنامه های روستاگردی به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم

برچسب ها: فرمانداری ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.