سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارزیابی میزان مصرف برق ادارات هشت شهر مازندران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از ارزیابی میزان مصرف برق ادارات شهر‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد، کلاردشت، چالوس، نوشهر، نور و محمودآباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کیوان فرح زاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با بیان اینکه طرح ارزیابی میزان مصرف برق ادارات و صنایع از گذشته در حال اجرا بود، گفت: با توجه به افزایش بی سابقه دما و مصرف برق کارگروه ممیزی مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با حضور در ادارات، میزان مصرف برق را مورد پایش و ارزیابی قرار دادند.

وی افزود: شرکت توزیع برق غرب مازندران با ۸ اداره در شهرستان‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد، کلاردشت، چالوس، نوشهر، نور و محمودآباد، به ۵۸۳ هزار مشترک در عرصه تامین برق خدمت رسانی می‌کند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: به اداراتی که میزان بهره گیری آن‌ها از انرژی برق خارج از الگوی مصرف بهینه باشد، اخطار داده شده و در مرحله بعد ضمن هماهنگی با فرمانداران اقدام قاطعی انجام خواهد شد.

فرح زاد افزود: ممیزی تعدادی از صنایع بزرگ غرب استان نیز در برنامه این کارگروه قرار دارد که میزان مصرف انرژی این صنایع نیز بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افزایش ۲ درجه‌ای دمای تیرماه امسال استان به نسبت پارسال، افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق را درپی داشت گفت: با مشارکت مشترکان غرب مازندران در مدیریت، مصرف برق حدود ۸۰ مگاوات کاهش یافت.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران همراهی مشترکان و بکارگیری مولد‌های اضطراری واحد‌ها و صنایع تولیدی در ایام پیک بار را حتی با خاموشی یک لامپ در زمان اوج مصرف برق موثر دانست و افزود:ساعات پیک مصرف برق ۱۲ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۳ است.
وی گفت: در راستای اجرای دستور دولت مبنی بر مدیریت مصرف آب و برق در ادارات و سازمان ها، مدیریت مصرف برق نهاد‌های دولتی، ادارات و سازمان‌های غرب مازندران ارزیابی شد.

انتهای پیام/آ

مصرف برق ارزیابی می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.