سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۳۴۱ عملیات آتش نشانی بجنورد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد گفت: امسال ۳۴۱ عملیات آتش نشانی در بجنورد انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  مجید گریوانی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی حوادث در بجنورد گفت: طی امسال ۲۱۵ حادثه امداد و ۱۲۶ حادثه آتش‌سوزی در بجنورد داشتیم در حالی که در مدت مشابه سال گذشته، به ترتیب ۲۳۷ امداد و ۱۶۶ مورد آتش‌سوزی بود.

وی اظهار کرد: از ۳۴۱ عملیات آتش‌نشانی در سه ماهه امسال بیشترین حوادث با ۹۵ مورد مربوط به حبس شدگی در زیرزمین، اتاق، حمام، سرویس بهداشتی و آسانسور بوده است.

گریوانی همجنین تعداد نجات‌یافتگان حوادث بهار امسال را ۲۰۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۹۵ نفر مرد و ۱۱۰ نفر زن بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد گفت: بیشترین علت آتش‌سوزی در منازل مسکونی، انتقال حرارت و اتصال در سیم‌کشی برق بود و همچنین در وسایل نقلیه و خودرو بیشترین علت آتش‌سوزی، نشت بنزین و گاز و در مرحله بعدی، اتصال در سیم‌کشی برق بود.

وی نبود تانکر آب‌رسان و نردبان را از اقلام کمبود اتش نشانی برای حوادث گسترده در بجنورد برشمرد و گفت: تعداد مصدومان را ۸ مرد و ۹ زن و تعداد فوت‌شدگان را یک زن و یک مرد دذ بجنورد اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد از لزوم تأسیس ایستگاه آتش‌نشانی کوچکی در مرکز شهر خبرداد و افزود: با توجه به ترافیک سنگین در مرکز شهر برای اینکه سرعت عمل آتش‌نشانی به حداکثر برسد و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر باشیم نیاز به این ایستگاه در مرکز شهر احساس می‌شود که از برنامه‌های آتی خواهد بود.

انتهای پیام/ ب 

بیشترین حوادث امسال با ۹۵ مورد حبس شدگی در آتش نشانی بجنورد

برچسب ها: حوادث ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.