سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای حضور زنان مشهور ورزشکار در تیزرهای تبیلغاتی و بیلبوردهای شهری

 حضور ٥ نفر از فوتسالیست‌های تیم‌ملی زنان ایران در تیزر تبلیغاتی تلویزیونی شرکت دیوار‌ اتفاق جالب توجهی بود که در هیاهوی جام‌جهانی و حواشی روز فوتبال ایران مورد توجه قرار نگرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای نخستین‌بار قهرمانان زن ورزش کشور با وجود تمام محدودیت‌هایی که دارند در تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی دیده شدند و این اتفاق نشان‌دهنده یک تحول مثبت است؛ چرا که به تلاش و افتخارات ورزشکاران زن بیشتر از قبل توجه می‌شود. فرشته کریمی،‌ نسیمه غلامی،‌ سارا شیربیگی،‌ آرزو صدقیانی و فاطمه اعتدادی پنج ستاره تیم‌ملی فوتسال زنان هستند که این روزها حسابی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته‌اند و پخش برنامه تبلیغاتی آنها از تلویزیون هم فضا را برای بهادادن به سایر قهرمانان زن کشور برای درآمدزایی از برنامه‌های تبلیغاتی باز خواهد کرد.

از آنجا که دومین قهرمانی پیاپی تیم‌ملی فوتسال زنان ایران اتفاق بزرگی و خوشحال‌کننده‌ای بود و حسابی هم مورد توجه مردم قرار گرفت‌، دست‌اندرکاران دیوار چند سالی می‌شود با هدف خرید و فروش بدون واسطه آنلاین فضایی را به وجود آورده‌اند که مردم می‌توانند نیازهای ضروری خود را به صورت آنلاین و بدون واسطه با مراجعه به این سایت جست‌وجو و خریداری کنند. آگهی‌دادن مردم به این سایت هم البته رایگان است و شرکت مذکور هم نقشی در معاملات انجام‌شده بین مردم ندارد. با وجود این دیوار برای تازه‌ترین برنامه تبلیغاتی خود تصمیم گرفت که به دختران قهرمان فوتسال زنان ایران که قهرمان آسیا هستند، بها بدهد و به همین ترتیب با رایزنی و مذاکرات صورت‌گرفته با این پنج ملی‌پوش توافق شد که در بخش‌های مختلف برنامه‌های تبلیغاتی این شرکت با انعقاد قرارداد شرکت کنند.

همکاری شرکت تبلیغاتی مورد نظر با بازیکنان تیم‌ملی فوتسال زنان ایران، در سه بخش بیلبوردهای تبلیغاتی‌، مصاحبه و تیزر تبلیغاتی تلویزیونی خلاصه می‌شود و نسبت به درآمدی که این فوتسالیست‌ها در طول یک ‌سال دارند‌، پول خوبی هم به آنها پرداخت شده است. فرشته کریمی‌، نسیمه غلامی و سارا شیربیگی سه ستاره اصلی تیم‌ملی فوتسال زنان هستند که در هر سه بخش تبلیغاتی با دیوار قرارداد امضا کرده‌اند و ٦٠‌میلیون تومان هم حق‌الزحمه قراردادشان بوده است. فاطمه اعتدادی و آرزو صدقیانی دو ستاره دیگر تیم‌ملی فوتسال زنان که فقط در تیزر تلویزیونی «تعویض طلایی» حضور دارند، قراردادی ٢٠‌میلیون تومانی امضا کرده‌اند.

نکته قابل تأمل اینجاست که فرشته کریمی،‌ نسیمه غلامی و سارا شیربیگی به‌عنوان گران‌ترین ستاره‌های فوتسال زنان ایران اگر با یک باشگاه متمول برای حضور در لیگ قرارداد امضا کنند، دریافتی آنها برای یک فصل ٢٠‌میلیون تومان خواهد بود و به همین ترتیب آنها فقط با شرکت در یک برنامه تبلیغاتی سه برابر درآمد فوتبالی خود در یک‌ سال را به دست آورده‌اند. البته آنها تعهد داده‌اند که تا پایان مدت زمان این قرارداد با هیچ شرکت دیگری قرارداد تبلیغاتی امضا نکنند. آنها حتی از مصاحبه مطبوعاتی درباره جزییات این قرارداد و چگونگی همکاری با شرکت هم منع شده‌اند. به هر صورت شکستن‌شدن این تابو با بهادادن به زنان ورزشکار برای برنامه‌های تبلیغاتی و دیده‌شدن تلاش آنها امید برای پیشرفت بیشتر را در جامعه ورزش زنان بیشتر می‌کند. ضمن این‌که صداوسیما هم برای پخش آگهی تبلیغاتی این زنان ورزشکار هیچ مخالفتی نداشت که این موضوع هم به نوبه خود قابل تأمل است.

منبع:شهروند

انتهای پیام/

دختران فوتسال چگونه جذب شرکت تبلیغاتی شدند؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.