سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

روبیالس: درباره آینده هیرو بعدا تصمیم گیری می‌کنم/ از اخراج لوپتگی پشیمان نیستم

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت: اکنون زمان مناسبی برای صحبت درباره عملکرد هیرو نیست و طی روز‌های آینده در این باره تصمیم می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از مارکا، روبیالس پس از حذف اسپانیا از جام جهانی 2018 روسیه گفت: ما در این دیدار تیم برتر میدان بودیم و واضح بود که چنین حذفی دردناک است. احساسم این است که حریف در سطح ما نبود و فقط در پنالتی‌ها بود که آنها بهتر از ما کار کردند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او درباره صحنه پنالتی پیکه هم اظهار داشت: با وجودی که اعتراض کردیم اما اعتراض مان به جایی نمی‌رسد و باید با آن کنار آمد.

روبیالس درباره آینده هیرو هم تصریح کرد: معتقدم الان زمان خوبی برای تصمیم گیری در این رابطه نیست. همه ما از این باخت ناراحتیم. البته پس از گذشت چند هفته تمام جوانب را بررسی می کنم تا ببینم چه چیزی برای همه بهتر است. اما مطمئن باشید به رفتار هیرو، کادر فنی و بازیکنان مان افتخار می‌کنم. اوضاع روحی مان چندان مناسب نیست. علی الخصوص حذف در دیداری که کاملا شایسته پیروزی و سرتر از حریف بودیم، بسیار دردناک است. البته جایی در قانون نیامده که باید برترین ها همواره پیروز شوند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد اینکه آیا از اخراج لوپتگی در فاصله بیست و چهار ساعت تا شروع جام بیست و یکم راضی است یا خیر، بیان کرد: بدون شک از تصمیمی که گرفتم، پشیمان نیستم. مسئولیت‌هایی داشتم و ارزش‌هایی بود که باید در آن زمان در نظر می‌گرفتم. اخراج لوپتگی تصمیمی ورزشی نبود. این را قبلا هم گفتم.

انتهای پیام/

ابراز رضایت روبیالس از عملکرد بازیکنان اسپانیا در دیدار برابر روسیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.