سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمان برگزار می‌شود

مسئول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۲۱ تا ۲۸ تیر ماه در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام مختار یعقوبی مسئول اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمان با اشاره به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف گفت: این مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال در مرحله استانی از ۲۱ تا ۲۸ تیر ماه به میزبانی شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات قرآنی سازمان اوقاف همه ساله در سطوح شهرستانی، استانی، کشوری و بین المللی در حوزه ترویج فعالیت‌های قرانی کشوربرگزار می‌شود و هدف آن فراهم آوردن زمینه‌ای جهت انس بیش از پیش با مفاهیم تعالی بخش قرآن کریم می‌باشد.

حجت الاسلام یعقوبی اظهارکرد: بیش از ۶۰۰ نفر برگزیده استان دررشته‌های اذان، (حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، ترتیل قرائت و رشته‌های معارفی به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر هر رشته به عنوان نماینده استان جواز حضوردر رقابت‌های کشوری را کسب می‌کنند

مسئول قرآنی اوقاف در خصوص رشته‌های معارفی تصریح کرد: مرحلهه شهرستانی این رشته بصورت الکترونیکی و انلاین برگزار و ۲۶۰ نفر موفق به حضور در رقابت‌های استانی در این رشته شدند.

یعقوبی با اشاره به تفاهم نامه همکاری اوقاف با اداره آموزش و پرورش گفت: برگزاری مسابقات در رده سنی شکوفه‌ها طبق تفاهم نامه سازمان اوقاف با همکاری آموزش و پرورش با عنوان مسابقات دانش آموزی برگزار می‌شودو امسال با برگزاری مسابقات استانی منتخبین استان به رقابت‌های کشوری که در استان‌های مشهد و تهران برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ی

برگزاری مسابقات قرآنی در کرمان

برچسب ها: قرآن ، سازمان اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.