سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راموس: باور کردن حذف از جام جهانی سخت است/ با سری بالا از رقابت ها خارج شدیم

کاپیتان تیم ملی اسپانیا،ضمن تمجید از تلاش هم تیمی های خود ،حذف تیم ملی کشورش از رقابت های جام جهانی 2018 را غیرقابل باور توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم های روسیه و اسپانیا از ساعت 18:30 در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 در ورزشگاه لوژنیکی روی در روی هم قرار گرفته اند که پس از تساوی 1-1 دو تیم در وقت های قانونی ، روسیه در ضربات پنالتی لاروخا را حذف کرد و راهی دور یک چهارم نهایی شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


سرخیو راموس کاپیتان 32 ساله اسپانیا پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: باور حذف شدن از جام جهانی سخت است.لحظات سخت و ناراحت کننده ای را تجربه می کنیم. اما امروز سرمان بالا بود تلاشمان را کردیم. برابر میزبان رقابت ها بازی کردیم که تیم خوب و جنگنده ای بود.

راموس افزود: این اتفاقات در جام جهانی عادی است. جام جهانی رویای هر تیمی است. ما هر کاری که از دستمان بر می آمد انجام دادیم اما موفق نشدیم.

کاپیتان اسپانیا در پاسخ به این سئوال که آیا از عملکرد تیمش راضی است یا نه ؟ گفت: همه هواداران دیدن با قلبمان بازی کردیم و همه اسپانیا به این تیم افتخار می کنند و سرمان بالاست. بله از تیم راضی ام،ما تمام تلاشمان را کردیم.
راموس 32 ساله درباره این که آیا به حضور در یک جام جهانی دیگر امیدوار است یا نه؟ گفت:بله، جام جهانی هر 4سال یک بار است و هدفمان این است که بار دیگر در این رقابت ها باشیم اما فعلا باید استراحت کنیم ، سال سختی داشتیم.

بیشتر بخوانید:

رونالدو فعلا قصد خداحافظی با تیم ملی را ندارد

ترکیب احتمالی کرواسی و دانمارک


انتهای پیام/


اظهارات راموس پس از پایان بازی با روسیه

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.