سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات شهروند گرفتار در میان شعله‌های آتش/ماراتن نفسگیر آتش نشانان کازرونی با موفقیت به پایان رسید + تصاویر

آتش نشانان، شهروند گرفتار در میان شعله‌های آتش که قصد داشت خود را از تراس طبقه چهارم یک آپارتمان به پایین پرت کند، نجات دادند.

مهدی صادق زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: امروز با اعلام گزارشی مبنی بر آتش سوزی در یک آپارتمان در این شهرستان و، با توجه به اینکه واحد آپارتمانی مذکور در مجاورت سه واحد دیگر در طبقه چهارم قرار داشت دو تیم عملیاتی از دو ایستگاه به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از رسیدن تیم ها، بر اساس گزارش و تصمیم فرمانده عملیات، به علت امکان سرایت آتش به واحد‌های مجاور و طبقات دیگر، تیم دیگری از آتش‌نشانانی که در شیفت استراحت بودند، فراخوانی و به محل اعزام شدند.

صادق زاده اضافه کرد: در حالی که تعدادی از آتش‌نشانان در حال انجام عملیات اطفای آتش بودند، چند تن از آتش‌نشانان یکی از ساکنان را که در تراس گرفتار شده بود و قصد داشت، به پایین بپرد، از طریق پشت‌بام نجات دادند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ساکنان آپارتمان‌های مجاور نیز توسط آتش‌نشانان از ساختمان دودگرفته رها و به بیرون هدایت شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون افزود: با تلاش نفسگیر آتش‌نشانان، آتش سوزی به موقع خاموش شد و به واحد‌ها و طبقات مجاور سرایت نکرد، اما واحد‌های مجاور دچار دودگرفتگی شدند.

صادق زاده ادامه داد: عملیات تخلیه دود با استفاده از فن‌های فشار مثبت و فشار منفی، سرد کردن و ایمن‌سازی دیگر بخش‌ها، ماراتن نفسگیر آتش‌نشانان در مواجهه با حادثه امروز بود.

وی اظهار کرد: در جریان این عملیات بیش از ۱۰ آتش‌نشان و سه خودروی عملیاتی حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ن

آتش سوزی آپارتمان در کازرون

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.