سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصمیم شهردار جزیره خارگ برای جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری

شهردار جزیره خارگ گفت: طرح میز خدمت به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری دستگاه‌های اجرایی از اوایل تیر ماه آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالحمید صفایی شروع به کار طرح سراسری میز خدمت را در خدمت‌رسانی به مردم بسیار مثبت خواند و اظهار داشت: طرح میز خدمت به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری دستگاه‌های اجرایی از اوایل تیر ماه در ادارات و دستگاه‌های اجرایی آغاز به کار کرده است.

وی اجرای طرح‌هایی که سهولت خدمت رسانی را برای دستگاه‌های اجرایی بیشتر کرده و مردم را در حل دغدغه‌های اداریشان آسوده خاطر می‌سازد، بسیار مفید و کاربردی خواند.

شهردار جزیره خارگ افزود: مجموعه شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ نیز همچون دیگر ادارات و سازمان‌های کشور آماده خدمت رسانی به شهروندان در قالب طرح ملی (میز خدمت) است در این استا تمهیداتی اندیشیده‌ایم تا در جهت اجرای این طرح نزد مردم سربلند بوده و موجبات رضایتمندی ایشان را فراهم سازیم.

انتهای پیام/م

طرح میز خدمت به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.