سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر گفت: برای هر چه باشکوه برگزار شدن این کنگره کمیته‌های تخصصی ۲۰ گانه آن در بخش‌های مختلف تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر با اشاره به جایگاه این استان در جنگ تحمیلی استان اظهار داشت: استان بوشهر در جنگ تحمیلی ۸ ساله در سه جبهه زمین، هوا و دریا با دشمنان مبارزه می‌کرد که این مهم جایگاه رزمندگان استان بوشهر در دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد.

وی، با اشاره به اینکه قدمت تاریخی مبارزاتی استان بوشهر مربوط به قرن‌ها پیش است افزود: شهید رئیسعلی دلواری سردار بزرگ جنوب در مبارزه با استعمار پیر انگلیس و مبارزه شهید مهدوی و همرزمانش در خلیج فارس با آمریکا، جایگاه مهم استان را در عرصه استعمار ستیزی و استکبار ستیزی نشان می‌دهد.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر در نیمه دوم سال آینده تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این کنگره در سالن ۷۰۰ نفری بوشهر برگزار می‌شود.

گراوند با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن افزود: امروز ایران اسلامی در شرایط مهمی در جنگ اقتصادی دشمن قرار دارد که با ایجاد اتحاد و همگرایی این بار هم دشمن شکست می‌خورد و بار دیگر اقتدار و اتحاد ملت ایران به رخ دشمن کشیده می‌شود.

وی، با بیان اینکه برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر نباید تحت‌الشعاع دیگر برنامه‌ها قرار بگیرد گفت: سال آینده برنامه‌های دیگر تدوین و تهیه شده که کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر باید در زمان و موقعیت ویژه‌ای برگزار شود که تحت‌الشعاع دیگر برنامه‌ها قرار نگیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به تهیه و تدوین کمیته‌های تخصصی ۲۰ گانه برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر تصریح کرد:برای هر چه باشکوه برگزار شدن این کنگره کمیته‌های تخصصی ۲۰ گانه آن در بخش‌های مختلف تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/م

‌کمیته‌های تخصصی بیست‌گانه کنگره شهدای استان بوشهر تشکیل می‌شود

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.