سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو در جام ملت‌های آسیا رقیب کی روش و ایران می‌شود

سرمربی کروات پرسپولیس مدنظر مسئولان فدراسیون عراق قرار گرفته و احتمال دارد، هدایت این تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات را برعهده بگیرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ۶۴ ساله کروات تیم فوتبال پرسپولیس که همراه با این تیم قهرمانی در لیگ ایران، سوپرجام فوتبال ایران و حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد، مدنظر مسئولان فدراسیون فوتبال عراق قرار گرفته و احتمال دارد، هدایت این تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات را برعهده بگیرد.

طبق اعلام سایت موازین عراق، مسئولان فدراسیون فوتبال عراق مذاکرات خوبی را با سرمربی کروات پرسپولیس ایران انجام دادند و خوش بین هستند تا این مربی را به خدمت بگیرند. یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال عراق بیان کرد که با ایوانکوویچ تماس‌هایی برقرار کرده اند و امیدوارند این مربی سرمربی عراقی‌ها شود. پس از آنکه فدراسیون ایران با کی روش تمدید کرد، برانکو دیگر نمی‌تواند سرمربی تیم ملی ایران شود و به همین دلیل حضور این مربی در عراق دور از ذهن نیست.

این رسانه ادامه داد: فدراسیون عراق مشتاق است تا با برانکو مانند سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ در ایران نتیجه بگیرد و نمی‌خواهند قرارداد یکساله امضا کنند، بلکه هدف آن‌ها عقد قرارداد طولانی با مربی کروات است. مربی ۶۴ ساله همراه با پرسپولیس قهرمانی در لیگ ایران، سوپرجام فوتبال ایران و حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده و در جام جهانی ۱۹۹۸ دستیار بلاژویچ در کرواسی و سرمربی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ شده است.

برانکو با ۷۰۰ هزار دلار گرانترین مربی لیگ ایران است و کار مربیگری را در سال ۱۹۹۱ با وارتاکس آغاز کرد.

سپس الموازین، زندگینامه برانکو را منتشر و او را مربی بزرگی می‌داند.

بیشتر بخوانید:

تاج: یک مربی لیگ برتری نمی‌تواند برنامه‌های ملی را زیرپا بگذارد/ برای جانشین کی روش، دالیچ یا غیر دالیچ نداریم

واکنش کمیته اخلاق به دعوای رسانه ای کی روش و برانکو

اظهارات تازه کی روش درباره مصاحبه برانکو

انتهای پیام/

برانکو سرمربی تیم ملی عراق می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.