سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه «ایران ۶۲۶» در رادیو قزوین

رادیو قزوین ظرفیت‌های صادرات استان را در برنامه «ایران ۶۲۶» بررسی و تبیین می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، این برنامه در زمینه معرفی ظرفیت‌های محصولات صادراتی استان قزوین تولید می‌شود تا توانمندی‌ها و پتانسیل‌های استان قزوین در حوزه صادرات برای مخاطبان تبیین شود.

اکبری افزود: در این برنامه گروه برنامه ساز رادیو قزوین با حضور در واحد‌های تولیدی - صنعتی استان و گفتگو با عوامل تولید این واحد‌های صنعتی از نحوه تأمین مواد اولیه، تولید محصول و عرضه آن به بازار مصرف گزارش می‌گیرند.

وی اضافه کرد: رویکرد برنامه «ایران ۶۲۶» گزارشی است و در خلال برنامه عوامل تولید محصولات واحد‌های صنعتی از مدیر تا کارگر به عنوان عوامل زنجیره تولید کیفت و فرآیند تولید محصول را برای مخاطبان بیان می‌کنند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: در این برنامه با مصرف کنندگان محصولات تولیدی هم گفتگو می‌شود تا کیفیت محصول از زبان آنان بیان شود.

اکبری افزود: حجم صادرات، میزان ارز آوری صادرات، محصولات صادراتی، صرفه جویی‌های ارزی در تولید و صدور محصولات و همچنین چالش‌ها و مشکلات پیش روی صادر کنندگان از دیگر محور‌های تولید برنامه‌ی رادیویی «ایران ۶۲۶» است.

اکبری همچنین با اشاره به نام این برنامه‌ افزود: از آنجایی که کالا‌های صادراتی ایران در بازار‌های جهانی با کد ۶۲۶ عرض می‌شود؛ نام این برنامه هم اقتباس از کد کالا‌های صادراتی ایران است که به بازار‌های جهانی صادر می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: برنامه «ایران ۶۲۶» به تهیه کنندگی مرتضی نوری زاده به مدت ۳۰ دقیقه در رادیو قزوین تولید و برای پخش از شبکه‌های رادیویی ملی به تهران ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

تبین صادرات استان قزوین در برنامه رادیویی «ایران ۶۲۶»

برچسب ها: رادیو ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.