سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان مطرح کرد

صدور مجوز حمل و ذخیره‌سازی ۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: در سال ۹۷ دامپزشکی برای ۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی مجوز حمل و ذخیره سازی صادر کرده که ۶۰ هزار قطعه حمل و ذخیره سازی شده و می‌توان روی برداشت ۱۰۰تن برنامه ریزی کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در بازدید از استخر‌های پرورش ماهی در کنارک، اظهار کرد: پروژه پرورش ماهیان دریایی در قفس از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اولین ذخیره سازی در سال ۹۶ با ۵۰۰۰ قطعه بصورت پایلوت توسط بخش خصوصی انجام شد و ۳تن برداشت داشتیم.

حسینی افزود: در سال ۹۷ دامپزشکی برای ۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی مجوز حمل و ذخیره سازی صادر کرده که ۶۰ هزار قطعه حمل و ذخیره سازی شده است و می‌توان روی برداشت ۱۰۰تن برنامه ریزی کرد.

وی بیان کرد: قبل از هر گونه صدور مجوز ذخیره سازی همه آزمایشات مربوطه روی خود بچه ماهی از جمله آزمایشات ویروسی، باکتریایی، انگلی و قارچی صورت می‌گیرد و در طول دوره پرورش هم پایش بیماری‌ها را داریم، همچنین آزمایشات فیزیک و شیمیایی و پایش باقیمانده‌های دارویی، فلزات سنگین و سموم انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

پیش بینی برداشت 100تن بچه ماهی 

برچسب ها: دامپزشکی ، شیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.