سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۱۴ کیلوگرم موادمخدر طی چند عملیات پلیسی در کرمان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از کشف ۳۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی چند عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ کامبیز اسماعیلی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای دپو و سپس انتقال چند محموله موادمخدر از مسیر‌های حاشیه‌ای استان باخبر شدند.

وی افزود: در این رابطه ماموران با شناسایی محل دپوی مواد مخدر موفق شدند از یک مکان مشخص در یکی از نقاط روستایی حومه شهر کرمان ۱۳۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

وی بیان داشت: در عملیاتی دیگر نیز ماموران با انجام کار اطلاعاتی مشترک با پلیس اصفهان از دپوی یک محموله دیگر مواد مخدر در یکی از نقاط شهر کرمان مطلع شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این محل ۵۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۴۱ کیلوگرم حشیش و بیش از ۳ کیلوگرم مرفین را کشف و در این رابطه ۲ نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت: در ادامه ماموران با اجرای طرحی در بازرسی از یک منزل مسکونی در شهر کرمان ۳۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و از یک دستگاه خودروی پژو در ایستگاه بازرسی"سه راهی راین"نیز ۴۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی با اشاره به تمرکز پلیس بر شناسائی سرباند‌ها و سرشبکه‌های قاچاق یادآور شد: در مجموع این چند عملیات ۳۱۴ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۶ قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان خاطرنشان کرد: وجود پاتوق استعمال یا توزیع مواد مخدر در سطح محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک تهدید جدی فراروی سلامت فردی و اجتماعی ما است از اینرو در راستای پیشگیری از گرفتار شدن فرزندان جوان و نوجوانمان به اعتیاد لازم است در جهت پاکسازی اینگونه موارد با پلیس همکاری مسئولانه‌ای داشته باشیم.
انتهای پیام/ی

دستگیری 6قاچاقچی مواد مخدر در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.