سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفری مطرح کرد؛

آشنایی مردم با غذای سالم هدف برگزاری نمایشگاه هتل، رستوران، کافه

مدیر اولین نمایشگاه هتل، رستوران، کافه گفت: این نمایشگاه باهدف آشنایی مردم با مواد غذایی سالم و تضمین سلامتی مردم از تاریخ شانزدهم تا نوزدهم مرداد ۹۷ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدرضا صفری مدیر اولین نمایشگاه هتل، رستوران وکافه در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه هتل، رستوران و کافه باهدف آشنایی مردم با مواد غذایی سالم و تضمین سلامتی مردم از تاریخ نوزدهم تا شانزدهم مرداد 97 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این اولین نمایشگاه کامل و جامع در زمینه هتل و رستوران و طبخ غذاهای سالم و مغذی است که اکثر مخاطبان آن قشر جوان هستند که به دلیل مشغله کاری روی به غذاهای چرب و فست فود آورده‌اند.

صفری گفت: در حال حاضر 4 هزار و 200 کافه و 4 هزار رستوران در تهران فعال هستندو بیش از 30 درصد مردم تهران به کافی‌شاپ‌های مختلف مراجعه می‌کنند پس مواد تهیه شده در این مکان‌ها ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد و برگزاری چنین نمایشگاهی نتایج موثری را در ارتقای سطح کیفی بهداشت مردم ایجاد می‌کند.

آموزش نیروی متخصص در زمینه توزیع غذای سالم در رستوران

در ادامه مراسم امین کیانی عضو هیئت رئیسه ستاد برگزاری نمایشگاه هتل، رستوران، کافه گفت: صنعت غذایی ارتباط مستقیمی با سلامت  دارد، سلامتی انسان با مصرف غذای خوب و استاندارد، تضمین می‌شود.

وی ادامه داد: در نمایشگاه هتل، رستوران، کافه؛ مواد غذایی سالم را به مراجعان و بازدیدکنندگان نمایش می‌دهیم و استانداردهای منطبق بر سلامت مردم ارائه می‌شود.

کیانی گفت: کیفیت مواد غذایی، سلامت و آموزش نیروی متخصص از اهداف اصلی برگزاری اولین نمایشگاه هتل، رستوران، کافه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.