سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وکیل ترامپ به نقش منافقین در ناآرامی‌های اخیر ایران اعتراف کرد+ فیلم

رودی جولیانی، مشاور حقوقی رئیس‌جمهور آمریکا، در گردهمایی منافقین در پاریس به نقش این گروهک تروریستی در ناآرامی‌های اخیر کشورمان اذعان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رودی جولیانی، شهردار اسبق نیویورک و مشاور حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در گردهمایی منافقین در پاریس که روز گذشته (شنبه نهم تیرماه) برگزار شد، به صراحت اعتراف کرد که این گروهک ترویستی در پس ناآرامی‌های اخیر ایران قرار دارد.

وی در بخشی از سخنرانی خود در این گردهمایی، خطاب به حاضران گفت: «شما (منافقین) توانسته‌اید در سراسر ایران هسته‌های مقاومت (!) تشکیل دهید. اعتراضات ایران تصادفی نیستند؛ این اعتراضات اتفاق می‌افتند چون از قبل هماهنگ شده‌اند.»

رودی جولیانی ادامه داد: «این اعتراضات توسط بسیاری از افراد ما در آلبانی (مقر منافقین)، توسط بسیاری از افراد ما در اینجا (پاریس) و توسط بسیاری دیگر در سراسر جهان سازماندهی شده‌اند.»

البته مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین، خود نیز پیشتر به نقش این گروهک در اغتشاشات ایران اعتراف کرده بود. وی سال گذشته در مصاحبه با روزنامه سعودی "عکاظ" اقرار کرد که هدایت آشوب‌های دی‌ماه ۹۶ در ایران بر عهده اعضا و شبکه‌های این گروهک تروریستی بود.



در اعتراف دیگری که نقش بیگانگان را در هدایت ناآرامی‌های اخیر در کشورمان نشان می‌دهد، «ران پال» عضو سابق مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته در مصاحبه‌ای گفت: «نظریه ما آمریکایی‌ها این است که باید با ایجاد دردسر یا از طریق اعمال تحریم، آنقدر مردم کشورها را آزار دهیم تا آنها به این نتیجه برسند که باید حکومتشان را سرنگون کنند.»

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، منافقین ، فرانسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
مرگ بر منافقین
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
وکیل ترامپ بیجا کرده
سمیع
۲۱:۱۰ ۱۰ تير ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا مرگ بر مریم رجوی منافق وطن فروش
مصمم
۱۶:۱۹ ۱۰ تير ۱۳۹۷
این منافقین جنایتکار که هر خصلت شیطانی را میتوان به آنها نسبت داد و واقعاً یک شیطان مجسم هستند ، آن روز که مزدوری خود به آمریکا و اسرائیل و صدام و آل سعود را ، انکار می کردند به اندازه کافی در میان ملت منفور و مطرود بودند حالا که این مزدوری کاملاً علنی شده و خودشان نیز به آن عتراف و افتخار می کنند تکلفشان در میان ملت صبور ایران مشخص است و دشمنان ملت ایران هم بدانند که بیخود دل به آنها بسته اند و اگر هم یک روزی عده ای به مذاکره با آمریکا تمایل نشان می داند امروز با عملکرد افرادی مثل جان بولتون و رودی جولیانی احساسات ضد آمریکایی در میان ملت ایران بیشتر از هر زمان دیگر شده و بدانند که منافقین هیچ بخت و شانسی برای گرفتن حکومت در ایران ندارند .
hossein
۱۵:۱۹ ۱۰ تير ۱۳۹۷
مریم رجوی باید کشته بشه... پایگاه منافقین در کشورآلبانی باید با موشک نابود بشه ، چرا کاری نمیکنید؟؟؟؟ این جنایتکاران چقدر دیگه باید مردم رو شهید کنند؟؟؟ 17000 شهید کم نیست؟؟؟ همون طور که جواب داعش رو با موشک دادین جواب این خائنین منافق رو هم بدید...
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۰ تير ۱۳۹۷
مرگ برمنافقین وطن فروش.
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۰ تير ۱۳۹۷
لعنت بر ترامپ و مرگ بر منافقین
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۰ تير ۱۳۹۷
کاش اینقدر که رسانه های غرب فعال بودند رسانه های داخلی هم فعال بودند
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۰ تير ۱۳۹۷
کاش اینقدر که رسانه های غرب فعال بودند رسانه های داخلی هم فعال بودند نسل جوان باید با این گروهک و کارهایی وحشتناکی که کردن آشنا بشن از ترور ها گرفته تا هجوم به ایران
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۰ تير ۱۳۹۷
شیطان بزرگ به امریکا وترامپ معروفه
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۰ تير ۱۳۹۷
کره شمالی هرچه زودتر این کشور انگلیس وامریکارو هدف بگیر ونابود کن
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۰ تير ۱۳۹۷
کره ی شمالی مثل تو سبک مغز نیست
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۰ تير ۱۳۹۷
منافقين هيچ گونه جايگاهي بين مردم ندارند
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
تکبیر
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۰ تير ۱۳۹۷
ملعون های خبیث امریکا
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۰ تير ۱۳۹۷
مرگ بر منافقین واقعی
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۰ تير ۱۳۹۷
منافق ننگت باد
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۰ تير ۱۳۹۷
مرگ بر منافقین مرگ بر امریکا
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۰ تير ۱۳۹۷
مرگ بر منافقین
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۰ تير ۱۳۹۷
زحمت کشیدی خودمون نمیگفتیم عمرا مغز مرغبتون میفهمید مرگ بر ترامپ و دولت مردان امریکا