سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مالک فرآیند طرح‌های تولیدی معرفی شود

استاندار چهارمحال و بختیاری، خواستار معرفی مالک فرآیند طرح‌های تولیدی از سوی چهار دستگاه اجرایی استان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در شانزدهمین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری گفت: ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهادکشاورزی استان، یک نفر را به عنوان مالک فرآیند طرح‌های تولیدی معرفی کنند.

وی افزود: مالکان فرآیند در این چهار دستگاه اجرایی، طرح‎ها را به انواع مختلف کشاورزی، صنعتی و زیربنایی تقسیم کنند تا اشرافیت کامل نسبت به تمام طرح‌ها حاصل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین از پیش بینی پرداخت بدهی دستگا‌ه های اجرایی استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: مشکلات مالی واحد‌های تولیدی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برطرف گردد.

عباسی اضافه کرد: نحوه اعطای انواع تسهیلات اشتغالزایی و نرخ کارمزد آن برای بهره‌مندان روستایی و عشایری و کارآفرینان اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر چهارمحال و بختیاری رتبه سوم کشور در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر را دارد اما در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ناموفق بوده است.

عباسی با بیان اینکه برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی هنوز نمی‌دانند از کدام نوع تسهیلات برای کارگاه‌های تولیدی زیر مجموعه خود استفاده کنند افزود: مدیری می‌تواند بیشترین شغل را ایجاد کند که به این مهم اشراف کامل داشته باشد.

وی، از بانک‌های عامل استان خواست؛ پرداخت تسهیلات مرتبط با مددجویان نهاد‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/خ

پرداخت تسهیلات مددجویان در اولویت بانک‌های عامل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.