سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی بازارچه‌های موقت صنایع دستی در خراسان جنوبی

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از برپایی بازارچه‌های موقت صنایع دستی در استان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ عباس زاده، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از برپایی بازارچه های موقت صنایع دستی در استان خبر داد و گفت: اولین بازار محلی روز گذشته در محل روستای ملی توبافی خراشاد بیرجند برپا شد.


وی افزود: بازارهای محلی فرصتی برای توانمندسازی زنان روستایی است و برای ارتقای معیشتی زنان روستایی نیاز است به صنایع‌دستی آنان توجه کنیم.


عباس زاده گفت: در اولین بازارمحلی هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی روستا آثار و تولیدات خود را در معرض بازدید و فروش قرار دادند.


وی افزود: هنرمندان در رشته های حوله بافی در این بازار از ساعت 16 الی 21حضور پیدا کردند و در کنار دیگر محصولات روستا و سوغات محلی به عرضه و فروش صنایع دستی پرداختند که با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان از روستاهای مجاور و مردم خراشاد روبه رو شد.


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: این حرکت فرهنگی بصورت هفتگی تداوم دارد و با برگزاری بازار‌های محلی، ظرفیت‌های گردشگری، سوغات و صنایع‌دستی آن محل توسط زنان معرفی خواهد شد .
انتهای پیام/ب


بازارچه های موقت صنایع دستی در خراسان جنوبی برپا می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.