سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشورمان ،در مسابقات والیبال نوجوانان آسیاشکست خورد

مسابقات والیبال نوجوانان آسیا امروز با برگزاری 5 دیدار در تبریز پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم ملی کشورمان مغلوب حریف خود شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در گروه A مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا، دیدار تیم های کره جنوبی و ژاپن از ساعت 13:30 در سالن پورشریفی آغاز شد و کره جنوبی با نتیجه 3 بر یک، ژاپن را پشت سر گذاشت.


تیم های سریلانکا و هنک گنگ هم در گروه C مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت 13:30 در سالن شهید اقدمی به مصاف هم رفته و بازی با نتیجه 3 بر یک به نفع سریلانکا خاتمه یافت.


شکست کشورمان در مسابقات والیبال نوجوانان آسیا اما در گروه F رقابت‌های والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا دو تیم قطر و مالزی از ساعت 16 امروز در سالن پورشریفی به مصاف یکدیگر رفتند که مالزی در 3 ست متوالی به راحتی از سد قطر گذشت.


تیم های قزاقستان و هندوستان هم از گروه D از ساعت 16 در سالن شهید اقدمی رو در روی هم قرار گرفتند و این بازی هم با نتیجه 3 – صفر با برتری هندی ها به پایان رسید.


ازبسکتان و نیوزیلند هم که قرار بود امروز از ساعت 18:30 در سالن شهید اقدمی با هم رقابت کنند به علت انصراف تیم ازبکستان لغو شد.


تیم‌ ایران هم در دومین دیدار خود در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ساعت 18:30 در سالن پورشریفی تبریز به مصاف چین تایپه رفت و در پایان با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد.


دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از 8 تا 15 تیر با حضور 17 تیم در تبریز برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

شکست کشورمان در مسابقات والیبال نوجوانان آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.