سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص نیافتن اعتبارات، چالش طرح‌های عمرانی

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از طرح‌ها به علت تخصیص نیافتن اعتبار اجرا نمی‌شود و این موضوع یکی از چالش‌های ماست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سید کمال‌الدین شهریاری در نشست هم‌اندیشی با روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران ۲۰ روستای بخش مرکزی شهرستان دشتی، بیان کرد: اختصاص نیافتن اعتبار طرح‌ها هم باعث نارضایتی مردم و هم نگرانی ما شده است.

وی با اشاره به صدور مجوز برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در تنگستان، ادامه داد: در حوزه سلامت کار‌های خوبی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان انجام گرفته به طوری که بیمارستان زینبیه خورموج به‌عنوان دومین بیمارستان معین نفت در استان بوشهر معرفی شده و فعالیت‌های درمانی در بیمارستان امام حسین (ع) اهرم نیز بهبود یافته است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وزارت نفت اعتبار محور خورموج به کارخانه سیمان‌مند را تامین کرده است، افزود: مطالعات بخش نخست راه خورشهاب در تنگستان به زایر عباسی در دشتی انجام گرفته و بعد از پایان مطالعه، اجرای این طرح آغاز می‌شود.

شهریاری همچنین با اشاره به مطالعه کارشناسان سازمان توسعه و نوسازی معادن بر روی معادن شهرستان‌های دشتی و تنگستان، گفت: اکنون کارشناسان و مشاوران این سازمان بر روی معادنی مانند قیر طبیعی و فسفات کار کرده‌اند و اکنون در مرحله اکتشاف قرار دارند که با فعال کردن آن‌ها شاهد افزایش فرصت‌های اشتغال در این دو شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/م

بسیاری از طرح‌ها به علت تخصیص نیافتن اعتبار اجرا نمی‌شود

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.