سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عیادت نمایندگان رئیس رسانه ملی از مهدی فخیم زاده / رنجبران:حال او بسیار خوب است

رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما از بهبود حال عمومی مهدی فخیم زاده خبر داد و گفت :حال عمومی این کارگردان برجسته کشورمان را بسیار خوب و رضایت بخش دیدیم .

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که آیا از آخرین وضع آقای فخیم زاده خبر دارید، اظهار کرد : امروز که برای ملاقات آقای فخیم زاده به بیمارستان ایرانمهر رفته بودیم وی از تخت آی سی یو پایین آمده و روی صندلی نشسته بود و هوشیاری کامل داشت و همه ما از روحیه قوی او روحیه گرفتیم .

وی با بیان اینکه با پزشک معالج آقای فخیم زاده گفتگو کرده است، تصریح کرد : پزشک معالج ایشان از روند بهبودی آقای فخیم زاده رضایت کامل دارد و البته ما هم اعلام کردیم برای هرگونه کمک به روند درمانی آقای فخیم زاده آمادگی کامل داریم.

رنجبران به گفتگوی کوتاه خود با مهدی فخیم زاده اشاره کرد و افزود: بنده به نمایندگی از ریاست سازمان صدا وسیما دکتر علی عسکری آمادگی کامل خودمان را برای هرگونه کمکی به درمان آقای فخیم زاده اعلام کرده و وی هم از این ابراز محبت تشکر کرد و گفت :«سلام وتشکر من را به آقای دکتر علی عسکری برسانید».

لازم به ذکر است؛مهدی فخیم زاده کارگردان سریال های فاخر«ولایت عشق» و «تنهاترین سردار» که در سانحه تصادف رانندگی در مسیربازدید از لوکیشن فیلم سینمایی خود مصدوم شده بود در بیمارستان ایرانمهر تهران بستری است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از وضعیت مهدی فخیم زاده در بیمارستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۳۰ ۱۰ تير ۱۳۹۷
آقای فخیم زاده در حرفه خودش توفیقاتی داشته است ان شاء ... عوامل درمان بهش برسن و حالش کاملا خوب شه . اما اینهمه پرداختن به یه کارگردان و بازیگر واقعا افراطه . اگه یه شخصیت علمی یا معنوی بیمار بشه اینقدر رسانه ها بهش بها میدن !؟
مهدی
۰۱:۰۷ ۱۰ تير ۱۳۹۷
آرزوی سلامتی برای جناب آقای فخیم زاده دارم
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۹ تير ۱۳۹۷
خیلی شاکریم که حالشان خوب است
بهنام
۲۱:۲۶ ۰۹ تير ۱۳۹۷
خداروشکر همیشه سلامت باشی مغز متفکر سینمای ایران