سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله لفظی هواداران یک گروه تندروی ضداسلامی به شهردار مسلمان لندن

جمعی از هواداران یک گروه تندروی ضداسلامی ضمن حمله لفظی به شهردار مسلمان لندن، از سفر ترامپ به انگلیس حمایت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هواداران «تامی رابینسون»، یکی از بنیانگذاران گروه ملی‌گرای ضد اسلامی «لیگ دفاع از انگلیس» با ایجاد وقفه در سخنرانی «صادق خان»، شهردار لندن، به اظهارات او در خصوص سفر آتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به انگلیس واکنش نشان دادند.

سخنرانی صادق خان در مناظرات پارلمانی لندن که 28 ژوئن برگزار شد بارها با انتقادات هواداران تامی رابینسون  در این مراسم متوقف شد.

یکی از حامیان لیگ دفاع از انگلیس سخنرانی صادق خان را متوقف کرد و فریاد زد «تروریسم بخشی از زندگی در شهرهای بزرگ نیست و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بیشتر از صادق خان در لندن مورد استقبال است.»

او سپس به همراه برخی دیگر از هواداران لیگ دفاع از انگلیس شروع به فریاد زدن نام رابینسون و حمایت از اقدامات وی کرد.

در همین حال، یکی از هواداران رابینسون که تیشرتی با نام ترامپ پوشیده بود، شهردار لندن را به حمایت از  تروریسم متهم کرد.  پلیس لندن این فرد را بازداشت کرد؛ ولی موج انتقادات به شهردار متوقف نشد.

زمانی که صادق خان سخنرانی خود را از سر گرفت، یکی دیگر از هواداران رابینسون با فحاشی موجب آشفتگی در مراسم شد.

تامی رابینسون، یکی از بنیانگذاران لیگ دفاع از انگلیس و از فعالان اسلام ستیز  در این کشور است که 25 ماه مه به اتهام ایجاد خلل در دادگاه یک شهروند مسلمان انگلیسی در شهر لیدز بازداشت و به 13 ماه حبس محکوم شد.

لیگ دفاع از انگلیس یک گروه‌ تندروی ضداسلامی است که از مسائلی همچون تروریسم، معضلات مهاجران و مسلمان بهره برداری کرده و سعی در پیشبرد اهداف نژادپرستانه خود دارد. این گروه بارها مخالفت خود را با مقامات مسلمان انگلیس اعلام کرده اند و برخلاف بسیاری از مردم این کشور از حامیان سفر ترامپ به لندن هستند.

شهردار لندن پیش از این ضمن انتقاد از سفر ترامپ به انگلیس اعلام کرده بود مردم این کشور از وی استقبال نخواهند کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.