سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح سامانه پلیس همراه در مازندران

سامانه پلیس همراه به منظور شفاف سازی ماموریت ها در مازندران افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار دولتخواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در آیین افتتاح سامانه پلیس همراه در استان، گفت:حوزه فناوری ارتباطات در ناجا نیروی محرکه سازمان است.

وی با بیان اینکه افزایش سرعت، دقت و صحت عمل، ذات فناوری ارتباطات و از پارامتر‌های مورد توجه در این عرصه است، افزود: شفاف سازی ماموریت‌ها و سالم سازی محیط از دیگر مزیت‌ های فناوری ارتباطات در سازمان است.

سردار دولتخواه ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح پایلوت تجمیع خطوط ۱۱۰ در مازندران که با قوت در حال اجرا است، گفت: این طرح بهانه‌ ای شد تا راه‌های بهتری را در پیش بگیریم که اجرای طرح پلیس همراه یکی از این راه هاست.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا یکی از نگرانی‌ها در حوزه ۱۱۰ و ۱۹۷ را حضور به موقع پلیس و پاسخگویی به مطالبات مردمی دانست و افزود: با اجرای این طرح روند خدمات رسانی به مردم ارتقاء می‌ یابد.

وی گفت: هر چه قدر این فناوری‌ها به روز رسانی شود، رسیدگی به خواسته‌ ها و مشکلات مراجعان مرتفع خواهد شد و با اجرای طرح پلیس همراه اعلام و درج خبر و حضور پلیس در صحنه به صورت سیستمی خواهد بود.

سردار دولتخواه با بیان اینکه در این طرح به صورت دیجیتالی و به مانند یک اپراتور موبایلی قابلیت دسترسی وجود دارد، افزود: دسترسی به سامانه اطلاعاتی، ارسال تصویر در کار‌های میدانی، حضور پلیس درمحل صحنه و پاسخگویی به مطالبات از جمله مزایای این طرح است و با اجرای این زیرساخت خیلی از چالش‌ ها و مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه نگاه ما زیربنایی است و عملکرد ما باید در کار نمود پیدا کند، گفت: ارتقاء هوش سازمانی، استفاده از ابزار‌های مدیریتی الکترونیکی و پایش نیرو‌ها توسط فرماندهان که  موجب ضابطه مندی کارکنان می‌ شود از اهداف این طرح به شمار می‌ رود.

انتهای پیام/ م

شفاف سازی ماموریت‌ های پلیس در مازندران با راه اندازی سامانه پلیس همراه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.