سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای هماهنگی ترافیک سیستان و بلوچستان تشکیل جلسه داد

در جلسه شورای هماهنگی ترافیک سیستان و بلوچستان بر لزوم اجرای طرح‌های ترافیکی، نظارتی و هماهنگی بین دستگاه‌های زیربط تاکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، باقر کرد  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با اشاره به وضعیت خاص و مشکلات ترافیکی شهر زاهدان گفت:: وجود معابر فرسوده و بسیار قدیمی با حجم و تردد بیش از حد خودرو در این معابر مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان زاهدانی بوجود اورده است.

کرد افزود: اعضای شورای ترافیک استان با شناسایی مشکلات و ارائه طرح‌های کارشناسی نسبت به رفع موانع و مشکلات ترافیکی شهر‌های استان اقدام ضروری کنند.

وی همچنین توجه به محدوده‌ها و مناطق ترافیکی در مناطق جدید الاحداث شهر زاهدان از جمله شهرک‌های جهاد، برق و الغدیر را خواستار شد.

همچنین در این جلسه سرهنگ نام درست رئیس پلیس راهور گفت:: با هدف تسهیل و رفع مشکل ترافیکی شهر‌های استان طرح مائده از طرف فرماندهی انتظامی استان به استانداری ارائه شده است.

وی در خصوص این طرح افزود: در این طرح، وظایف و دستور العمل ترافیکی به سازمان‌ها و اعضاء شورای ترافیک استان ابلاغ شده تا طی ماه‌های آینده بطور کلی در سراسر استان اجرایی شود.

انتهای پیام/ع

رفع مشکل  ترافیک  شهرزاهدان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.