سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان شرکت در جشنواره ملی تئاتر خیابانی

فراخوان نهمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: نهمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان سوم شهریور ماه در لاهیجان برگزار خواهد شد و هنرمندان و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره تا پنجم مردادماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه فهرست آثار برگزیده تا ١٥ مرداد ماه اعلام می‌شود، افزود: تکمیل فرم تقاضای حضور و ارائه چهار نسخه لوح فشرده حاوی فایل تصویری از مدارک مورد نیاز برای شرکت در این جشنواره ملی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان هدف از برگزاری جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان را حفظ ریشه‌های فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی، ارتقای سطح دانش شهروندی، بهبود زندگی شهری، استحکام پیوند شهروندی و مشارکت در ساختن شهر سالم و پاک است.

نگار نادری یکی از بخش‌های جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان را بخش ویژه نمایش کودکان و نوجوانان عنوان و تصریح کرد: این جشنواره برای دومین سال پذیرای نمایش‌های تولید شده در قالب نمایش زنده و عروسکی است و علاقمندان به شرکت در این بخش می‌توانند آثار خود را با موضوعات مناسب گروه سنی کودک و نوجوان به دبیرخانه ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

برچسب ها: وزارت ارشاد ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.