سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین وضعیت روند درمان کمدین «خندوانه»

کربلایی‌زاده با اشاره به روند درمان خود، از همکاران و دوستانش برای پیگیری سلامتی‌اش تشکر کرد.

امیر کربلایی زاده بازیگر تئاتر و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر تمام مراحل درمان را به خوبی پشت سر گذاشته ام. همچنین جراحی پلاستیک و لیزری را انجام دادم و با توجه به شکستگی لگن و پاهایم و عکس هایی که در ده روز گذشته گرفته ام، اگر پزشکان صلاح بدانند و با همین شرایط روند درمان را پیش  ببرم، ان شاء الله تا یک ماه آینده می توانم با واکر راه بروم.

وی در ادامه بیان کرد: تا امروز روند درمان را به خوبی پشت سر گذاشته ام اما برای من که فردی پرجنب و جوش هستم، اینکه بخواهم به طور مداوم یک جا خواب باشم و حرکتی نکنم، بسیار دشوار است. البته نظر دکترها این است که اگر جوانب امر را رعایت کنم، خیلی سریع مداوا می شوم.

بازیگر و کمدین برنامه تلویزیونی «خندوانه» ضمن تشکر و قدردانی از کسانی که به عیادتش آمدند، افزود: من خیلی متوقع نیستم و سعی می‌کنم زندگی شادی داشته باشم و شرایط را درک کنم. در تمام این مدت که درخواست کردم تخت بیمارستان را به خانه بیاورم، تمام رفقا شرمنده ام کردند و هر روز بعد از ظهر خانه ما پر از مهمان است. اگر قرار بود روند درمانم در بیمارستان 20 باشد در خانه سریعتر بود و بالاتر رفته است.

انتهای پیام/

 

حال امیر کربلایی زاده چطور است؟

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.