سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج اولین مرحله سیزدهمین آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن اعلام شد

نتایج اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن صبح امروز، نهم تیرماه از سوی سازمان دارالقرآن الکریم اعلام شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛نتایج اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن صبح امروز، نهم تیرماه از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، اعلام شد. نتیجه این آزمون هم‌اکنون در پایگاه تلاوت(پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم) قابل مشاهده است. 
 
 اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، صبح روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ صبح به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
 
این آزمون‌ هر سال در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ ۵ جزء برگزار می‌شود که امسال برای نخستین‌بار رشته حفظ ۳ جزء نیز به این آزمون افزوده شده است که براساس فراخوان ثبت‌ نام، این رشته مربوط به حفظ ۳ جزء ابتدای قرآن کریم بوده و به قبول‌شدگان گواهینامه استانی اعطاء خواهد شد.
 
حدود ۹ هزار نفر آمادگی خود را در زمان تعیین شده برای ثبت‌ نام در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام کردند که بیشترین متقاضیان شامل ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته حفظ کل قرآن بودند.

انتهای پیام/

برچسب ها: قرآن ، حافظ قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.