سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش کرمانی ها در مسابقات کارتینگ رنتال قهرمانی استان

مسابقات کارتینگ رنتال قهرمانی استان که در پیست کارتینگ ماندگار کرمان برگزارشد، با درخشش کرمانی ها به پایان رسید.

رضا نیکزاد، دبیر هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات کارتینگ رنتال قهرمانی استان با حضور 45 شرکت کننده از شهرستان های رفسنجان، کهنوج و کرمان در دو کلاس آقایان و یک کلاس بانوان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این مسابقات به منظور انتخاب تیم کارتینگ استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد، افزود: مسابقات کارتینگ رنتال قهرمانی کشور 22 تیر جاری در پیست آزادی تهران برگزار می شود.

نیکزاد تصریح کرد: در پایان، در کلاس بانوان، نیایش جزینی، سیما یزدان پناه و رایکا نگارستانی از کرمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی یادآور شد: در کلاس منفی 75 آقایان سجاد اکبری، مهران مهرالحسنی و آیدین جمعه نسب از کرمان به ترتیب بر سکوی اول تا سوم رقابت ها ایستادند.

نیکزاد افزود: در کلاس مثبت 75 آقایان نیز اشکان بنی اسدی، سیاوش کاشانی و دانیال راد از کرمان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: کاپ اخلاق و بست تام این دوره از مسابقات هم به محمدعلی نیکزاد اهدا شد.

یادآور می شود: مسابقات کارتینگ قهرمانی استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان و شهرستان کرمان، کمیته کارتینگ و باشگاه کارتینگ ماندگار برگزار شد.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات کارتینگ رنتال قهرمانی استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.