سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده چالوس در هشتمین روز تیرماه با یک ساعت تاخیر یکطرفه می‌شود

پلیس راه مازندران اعلام کرد جاده چالوس از مرزن آباد به کرج امروز ۸ تیرماه با یک ساعت تاخیر یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه با یک ساعت تاخیر از ساعت ۱۹ تا ۲۴ امروز جمعه ۸ تیرماه از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: ترافیک در جاده کرج – چالوس محدوده تونل کندوان طول محور پرحجم و نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد همه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است، افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز جمعه از جاده هراز و کرج – چالوس ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ فردا شنبه ۹ تیر از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

جاده چالوس یکطرفه می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.