سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال از علیرضا بیرانوند و وحید امیری در فرودگاه خرم آباد/نامگذاری 2 خیابان در خرم آباد به نام بیرانوند و امیری+تصاویر

مردم خرم آباد از «علیرضا بیرانوند» و «وحید امیری» دو ملی پوش لرستانی تیم ملی فوتبال استقبال کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم استقبال از «علیرضا بیرانوند» و «وحید امیری» دو ملی پوش لرستانی تیم ملی فوتبال ایران از فرودگاه خرم آباد آغاز شده است.

در این مراسم مردم حضوری پرشور دارند و از درخشش ورزشکاران لرستانی تیم ملی فوتبال در جام جهانی با حضور خود تقدیر کردند.

دو خیابان در خرم آباد به نام بیرانوند و امیری

با اعلام معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان دو خیابان در خرم آباد نام علیرضا بیرانوند و وحید امیری را به خود خواهند دید.

 معاون استاندار لرستان اعلام کرد بعد از درخشش علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو بازیکن لرستانی تیم ملی در جام جهانی حالا مسئولان این استان در نظر دارند از دو افتخار خود قدردانی کنند. آنها تصمیم گرفته اند تا دو خیابان را به نام بیرانوند و امیری قرار دهند.

حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون استاندار لرستان در مراسم استقبال از امیری و بیرانوند در این خصوص گفت: «مدیریت ارشد استان و تمامی کسانی که دل در گرو توسعه استان دارند بسترهای لازم را در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان به کار خواهند گرفت و هر آنچه در توان داشته باشند انجام می‌دهند.»

وی افزود: «نام وحید امیری و علیرضا بیرانوند در قلب مردم لرستان حک شده است و پیرو صحبت‌های شهردار خرم آباد مبنی بر نامگذاری دو خیابان در شهر خرم‌آباد به نام این دو ورزشکار لرستانی مجموعه استانداری لرستان نیز حمایت‌های لازم را طبق قانون انجام می‌دهد.»

بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان لرستان مراسم رسمی تجلیل از این دو ملی پوش لرستانی در محوطه باغ «گلستان» قلعه «فلک الافلاک» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جام جهانی 2018 ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۹ تير ۱۳۹۷
زنده باد شیر مردان لرستان بزرگ مردانی که با دست خالی افتخار آفریدند..زنده باد امیری ،زنده باد بیرانوند.