سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت اردکان:

تحقق اقتصاد مقاومتی، راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن

امام جمعه موقت اردکان گفت: تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی، تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید کاظم حسینی پور امام جمعه موقت اردکان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ امام خمینی این شهربه ششم تیرماه سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط منافقان کوردل اشاره کرد و گفت: به کوری چشم دشمنان، مقام معظم رهبری به عنوان ذخیره الهی برای کشور و نظام اسلامی به خواست خداوند نگه داشته شدند.

حجت الاسلام حسینی پور به جنایات گروهک منافقین با حمایت استکبار جهانی و رژیم بعثی عراق اشاره کرد و گفت: فاجعه هفتم تیرماه و به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و یاران مظلومش و نیز ترور شخصیت‌هایی از جمله شهید محراب آیت الله صدوقی از جمله این جنایات است.

امام جمعه موقت اردکان به توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: دشمن سه برنامه را برای اجرای جنگ اقتصادی دنبال می‌کند و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی این سه برنامه عبارت است از: فشار اقتصادی، فشار عملی و فشار روانی.

خطیب نماز جمعه اردکان تنها راه برون رفت از جنگ اقتصادی را پیروی از ولایت فقیه و اجرای توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها فرمودند که تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمن، تحقق و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی است.

وی با بیان اینکه ملت قهرمان ایران دوران‌های سخت تری را هم تجربه کرده اند گفت: مردم ما در دفاع مقدس با دستان خالی، اما با توکل به خدا مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و پیروز شدند و امروز نیز همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند: پیروزی از آن ملت ایران و خواری و ذلت برای دشمنان و استکبار جهانی است.

حجت السلام حسینی پور همچنین از مسئولان خواست تا با نظارت بیشتر و رسیدگی به مسائل موجود، مشکلات را کاهش دهند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه اردکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.