سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانستنی‌های علمی؛

چروک دور چشم را این گونه رفع کنید/ روش فوری آب کردن شکم و پهلو/ مضرترین صبحانه برای سلامتی را بشناسید/ چرا نباید کنار نوزاد ۷ ماهه خوابید؟

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

راهکاری برای رفع چروک چشم

بسیاری از خانم ها برای چروک دور چشم خود ناراحت هستند راهکاری های زيادی را برای از بین بردن این جوش ها به كار می برند، یک راه جالب را به شما پیشنهاد می دهیم، ۲ الی سه کپسول ویتامین E را سوراخ و محتوی آن را مستقیماً دور چشم بزنید، ۵ دقیقه دایره وار آن را ماساژ دهید و بگذاريد تا صبح بماند سپس آن را بشویید، این کار را تا دو هفته انجام دهید و نتایج مثبت آن را ببینید.

بدترین صبحانه چيست؟

اغلب روزهای جمعه خانواده ها به دلیل اینکه کنار هم هستند صبحانه مفصل را برای خود انتخاب می كنند، یکی از این صبحانه ها کله پاچه است، غافل از اینکه این تغذیه شامل بدترین صبحانه برای سلامت برخی افراد است.

کله پاچه برای بیماران قلبی، افراد عصبی، افراد دارای قند چربی و کلسترول بالا و افرادی که عضو پیوندی دارند یا تازه عمل جراحی کردن انتخاب مناسبی نیست.

آب کردن شکم با نان!

اگر می خواهید از شر چربی های شکم خلاص شوید صبحانه نان سبوس دار میل کنید، نان سبوس دار احساس سیری طولانی به وجود می‌آورد، این نان همچنین سبب تمرکز دقت عمل و شادابی خواهد شد گندم بیشترین منیزیم را دارد و کمبود ویتامین A در زنان در بروز سرطان موثر است، منیزیوم در آرد سفید وجود ندارد و آن را میتوانید در سبوس گندم پیدا کنید.

کمبود ویتامین B17 چه خطراتی به همراه دارد؟

محققين طي پژوهش هایی که انجام دادند، دریافتند که سرطان از کمبود ویتامین B17 در افراد به وجود می آید لذا برای اینکه دچار سرطان نشوید و از بروز اين عارضه جلوگيری كنيد جوانه گندم بخوریم؛ جوانه گندم منبع غنی اکسیژن مایع و حاوی قویترین ماده ضد سرطان طبیعت است که این ماده در هسته ی سیب نیز موجود است.

چرا مادران نباید بعد از ۶ ماهی کنار فرزندشان بخوابند؟

پزشكان معتقد هستند خوابیدن کنار نوزاد هفت ماهه افسرده تان می‌کنند، محققان می‌گویند مادرانی که بعد از شش ماهگی فرزندشان در رختخواب مشترک با او می‌خوابد، دو برابر دیگر مادرها در معرض افسردگی قرار می‌گیرند لذا از اين ماه به بعد فرزندتان را در اتاق خودش بخوابانيد اما گوش به زنگ باشيد تا در صورت نیاز بر بالین کودک حاضر شوید.

انتهای پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۹ تير ۱۳۹۷
من دقیقا گوشم مثل این آقا پسر ۱۳ ساله وزوز میکرد مدتی قرص فولیک اسید۵ خوردم خدارو شکر خوب شدم وبعدا هرموقع گوشم وزوز میکنه چند روز(روزی) یک عدد قرص فولیک اسید ۵ وحتی گاهی فولیک اسید ۱ می خورم خوب می شه اگه ایشان امتحان کننن هیچ ضرری نداره .
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۸ تير ۱۳۹۷
پسرم عزیز جان به یک پزشک عمومی مراجعه کن واز ایشان مشورت بخواه مطمین باش کمکت میکنند
محبوبه
۱۹:۱۵ ۰۸ تير ۱۳۹۷
ما آخرش نفهمیدیم هسته زرد آلو خوبه یا بد!!! یه با ر میگین سیانور داره و کشنده است، یه بار میگین بخاطر ویتامین ب17، ضد سرطانه!؟
امیرحسین
۱۸:۴۴ ۰۸ تير ۱۳۹۷
سلام من پسری۱۳ساله هستم من از مدتی پیش که جشن تولد امام زمام(عج)بود در مراسم جلویه صدای بلند قرار گرفتم ولی هیچیم نشد بعدش من مریض شدم و بعد بهبود یافتنم یه صدایی میامد تویه گوشم میگفت بو بوبو انگار مثل صدای سفینه فضایی ها بعد از یه مدتی یه مراسم دیگه شد که رفتم اونجا و از بد بختی من جا نبود و کنار بلندگو نشستم و از انجا وز وز گوش من شروع شد اویل کم بود بعدش در روز عید فطر من رفتم و دوباره کناره بلندگو جا بود نشستم و بعد از ۳ساعت امدم خونه و اون شب نتونستم بخوابم چونکه صدای صوت کشیدن بسیار شدیدی می اومد و فردا صبح اون شب به متخصص گوش حلق بینی رفتیم و دکتر گفت نه عفونتی در گوش منه نه جرمی فقط اعصاب گوش من ضعیف شده و یکسری قرص داد ده روزه و یکیش ۳۰روزه الان۱۲روزه من قرص ها رو میخورم ولی هیچ تغییری نکرده من دییونه میشم با این صدا خواهش میکنم کمکم کنید و بگید چیکار کنم با این صدای صوت کشیدن؟
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۹ تير ۱۳۹۷
امان از دست این صدای بلندگوها ی مجالس ختم و.....از بس که زیاده !یه استاندارد هم براش تعریف نمی کنند که بابا جان از یه دسی بل بیشتر نکنید