سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

۹ ماه بارداری را در این استارت‌آپ بگذرانید

یکی از استارت‌آپ ها موفق به طراحی سایتی شده است که در مادران باردار در آن می‌توان به پاسخ سوالات خود برسند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گوره علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

همه مادران به دنبال راه‌هایی هستند که به کمک آن بتوانند کودکانی سالم داشته باشند و سلامت مادر باردار و جنین او اهمیت بسیار زیادی دارد و مادر در هنگام بارداری باید مرتبا به پزشک مراجعه کند و درباره تغذیه خود و سبک زندگی در دوران بارداری مشورت بگیرد همچنین پس از بارداری و به دنیا آمدن فرزند هم باید مراقبت‌ها تا دوران کودکی ادامه پیدا کند.

سوالت خود درباره سلامت کودکان و نوزادان را در استارت‌آپ‌ها بپرسید

به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سایتی شده است که مجموعه‌ای از پزشکان متخصص، مشاوران و افراد با تجربه در آنجا گرد هم آمدند تا اطلاعات مربوط به سلامت نوزاد و مادر باردار را در اختیار افراد قرار دهند آنها نکات مهم تغذیه‌ای و شیوه زندگی را به مادران آموزش می‌دهند و ازسویی دیگر ریک از مادران با مطالعه این سایت و می‌توانندبه جواب بسیاری از سوالات خود برسند.

در این سایت اطلاعات مختلفی در قالب تصویر، ویدئو و متن و فایل صوتی درباره موضوعات مختلفی که مربوط به مراقبت از نوزاد و بارداری است نوشته شده است همچنین مادران می‌توانند به کمک این سایت فرزندان خود را تربیت کنند و درباره مشکلات کودک خود به متخصصان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.