سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت در کوار:

مشکلی برای دارو‌های بیماران خاص نداریم/ مدیران روزانه تامین داروی بیماران خاص را رصد می‌کنند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در تامین و واردات دارو‌های بیماران خاص مشکلی نداریم و ستادی در وزارت بهداشت، واردات داروی بیماران خاص را پیگیری می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز ٨ تیر در آیین افتتاح بیمارستان ٣٢ تخت‌خوابی فاطمه الزهرای شهرستان کوار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در تامین و واردات دارو‌های بیماران خاص مشکلی نداریم، اضافه کرد: در عین حال باید حواسمان را جمع کنیم که این بیماران با تامین دارو مواجه نشوند.

وی ادامه داد: ستادی در وزارت بهداشت تشکیل شده و روزانه نسبت به واردات داروی بیماران خاص مسائل را پیگیری می‌کنند.

هاشمی با بیان اینکه خودم نیز هر هفته ١٠ ساعت این موضوع را پیگیری می‌کنم، تصریح کرد: در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز مدیران روزانه تامین داروی بیماران خاص را بررسی می‌کنند.

وزیر بهداشت ادامه داد: به ازای هر هزار نفر به ۱.۶ دهم تخت بیمارستانی لازم است، که از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس درخواست می‌شود تا در تامین و توزیع بودجه اولویت را به بخش سلامت به ویژه بیمارستان‌ها اختصاص دهند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: همه ملت ایران کمر همت بستیم و جای نگرانی نخواهد بود و جایی نیست که طی این چند سال ساخت و سازی نشده باشد.

وی افزود: مردم مراقبت کنند مریض نشوند و اگر هم شدند در حد توان تلاش می‌کنیم که برطرف شود.

وزیر بهداشت، از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست تا ظرف یک هفته آینده نقایص مربوط به این بیمارستان را به وزازتخانه اعلام کند تا شاهد تسریع و تسهیل در امور درمانی این بیمارستان باشیم.

وی تصریح کرد: وقتی مسائل درمانی را با گذشته مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که همه مدیران این وزارتخانه در تلاش هستند تا مشکلات کمتر شود.

انتهای پیام/ن

صحبت های وزیر بهداشت در  شهرستان کوار فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.