سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایستگاه پایانی ششمین سوگواره استانی تعزیه روستای ده زیار کرمان

دبیر اجرایی ششمین سوگواره استانی تعزیه ده زیار کرمان گفت: آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان ششمین سوگواره استانی تعزیه روستای ده زیار کرمان، امشب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  گفت: ثارالله انکوتی دبیر اجرایی ششمین سوگواره استانی تعزیه روستای ده زیار کرمان گفت: آئین ختتامیه ششمین سوگواره استانی تعزیه روستای ده زیار کرمان، ساعت 20:30 امشب در سقاخانه و دارالشفای حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده زیار کرمان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور جمعی از مسئولان استانی، محلی و عباس صالحی از اساتید تعزیه کشور برگزار می شود، افزود: این مراسم با برنامه های متنوع فرهنگی و اجرای گوشه هایی از مجالس تعزیه از جمله قسمت ساقی نامه و زره پوشی حر بن یزید ریاحی و همچنین اجرای پیش واقعه تعزیه شهادت دو طفلان مسلم(ع) همراه است.

انکوتی بیان داشت: در این مراسم بیانیه هیئت داوران ششمین سوگواره استانی تعزیه ده زیار قرائت و از برگزیدگان این سوگواره در اجرای مجلس تعزیه شهادت دو طفلان مسلم(ع) با اهدای لوح تقدیر و تندیس سوگواره تجلیل می شود.

وی تقدیر از تمامی بچه خوانان گروه های شرکت کننده در سوگواره که اسامی آن ها از طریق سرپرست گروه ها و به صورت ریزنقش های هر شب، اعلام شده است را از جمله برنامه های اختتامیه ششمین سوگواره تعزیه استانی روستای ده زیار عنوان کرد.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.