سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار آزمون:

چهار ماه پیش تصمیم به خداحافظی گرفتم/اگر روزی شرایط مهیا شد به تیم ملی باز می‌گردم

سردار آزمون گفت: تقریبا از چهار ماه پیش تصمیمات اولیه را برای خداحافظی گرفته بودم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون امشب در حاشیه مراسم استقبال از وی در گنبدکاووس، در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص خداحافظی‌‌اش از تیم ملی که در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی آن را اعلام کرده بود، اظهار کرد: تقریبا از چهار ماه پیش تصمیمات اولیه را برای خداحافظی گرفته بودم و امروز صبح به نتیجه قطعی رسیدم.

وی با بیان اینکه برای این خداحافظی دلایل شخصی خود را دارم که برای بیانش باید از خانواده‌ام اجازه بگیرم، افزود: من بین دو راهی خانواده یا فوتبال قرار گرفتم و نهایتا مجبور شدم یکی را انتخاب کنم که آن خانواده‌ام بود.

بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال با تاکید بر اینکه برخی گمان می‌کنند این تصمیم به دلیل انتقادات اخیر است، گفت: من خیلی قوی تر از این حرف‌ها هستم که با انتقاد از تیم ملی کشورم و خدمت به مردم در این لباس جدا شوم.

آزمون با اشاره به اینکه برخی انتقادات از خانواده‌ام مرا برای این تصمیم جدی‌تر کرد، ادامه داد: امیدوارم مردم به تصمیم من احترام بگذارند تا در زمان مناسب و با اجازه خانواده‌ام با آنها حرف بزنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا او قربانی سیستم دفاعی «کیروش» شده است، تصریح کرد: با احترام به نظر همه کارشناسان اصلا این موضوع را قبول ندارم و به سیستم «کیروش» که هوشمندانه‌ترین سیستم در برابر تیم‌های قهرمان جهان و اروپا بود افتخار کرده و اعتقاد دارم.

بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال کشورمان پیرامون نظر «کیروش» نسبت به خداحافظی وی از تیم ملی، گفت: قبل از اعلام تصمیمم با سه نفر مشورت کردم که «مسعود شجاعی»، «علیرضا جهانبخش» و «کارلوس کیروش» بود.

آزمون با تاکید بر اینکه وقتی «کیروش» دلایل من را شنید او نیز با احترام به تصمیم من گفت که خانواده‌ات اولویت دارند، اضافه کرد: بنده به هیچ عنوان دوست ندارم تیم ملی با تصمیم من به حاشیه برود و یقین داشته باشید اگر روزی شرایط مهیا شده و مشکلات مرتفع شود به پوشیدن لباس مقدس تیم ملی افتخار کرده و با تمام وجود برای موفقیت فوتبال کشورم خواهم جنگید.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاشم را کردم تا با گلزنی در جام جهانی مردمم را خوشحال کنم، ادامه داد: متاسفانه با وجود همه این تلاش‌ها موفق نشدم مردمم را خوشحال کنم و مردم کشور عزیزم حتی منتقدین را با تمام وجود دوست دارم.

انتهای پیام/ز

سردار آزمون از تیم ملی خداحافظی کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
قشقایی
۰۷:۳۶ ۰۹ تير ۱۳۹۷
سردار اصلا بدنی که بتونه فوتبال بازی کنه ندارد بزور که نمیشود حالا یک نونی تیمهای روسی بهت دادن استفاده کن .....کارت درست بود توواقعا برای تیم ملی بازیکنی هستی که از لحاظ بدنی ضعیفی.......استعدایابی اگر کنیم بازیکنانی قویتر و مناسبتر داریم .......ممنون سردار که رفتی ...
شیرازی
۲۰:۲۱ ۰۸ تير ۱۳۹۷
این بنده خدا شرایط بدنی خوبی به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای نداره.تکنیک هم ندارن فقط باید براش بسازند تا با سر توپ گل کنه .سردار مدیون قد نسبتاً خوبی هست.وگرنه نمی‌دونم چطور تو این سن به اینجا رسیده قطعا اگر استعداد یابی درست بشه خیلی بهتر از سردار پشت در تیم ملی مانده آمد.ولی بازم ممنون بخاطر زحمتی که برای وطنت کشیدی.
شیرازی
۲۰:۲۱ ۰۸ تير ۱۳۹۷
این بنده خدا شرایط بدنی خوبی به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای نداره.تکنیک هم ندارن فقط باید براش بسازند تا با سر توپ گل کنه .سردار مدیون قد نسبتاً خوبی هست.وگرنه نمی‌دونم چطور تو این سن به اینجا رسیده قطعا اگر استعداد یابی درست بشه خیلی بهتر از سردار پشت در تیم ملی مانده آمد.ولی بازم ممنون بخاطر زحمتی که برای وطنت کشیدی.
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۸ تير ۱۳۹۷
با این کامنتایی آدم میبینه...حق میده همه در برن...
پنالتی رو هم بخاطر پاس سردار گرفتیم انقدر بیخودی حرف نزنین...اگر چیدمان کی روش نبود ده تا گل میخوردیم
ahmad
۱۱:۳۱ ۰۸ تير ۱۳۹۷
بهر از سردار را داریم
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۸ تير ۱۳۹۷
عزیزم مقاومت بدنیت ضعیفه تجربت کمه برو اینها درست کن چهار سال دیگه بیا تیم ملی اینها واقعیت مطلبهذوربطی به مریضی والده محترم نداره
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۸ تير ۱۳۹۷
سردار آزمون عزیز بازیکن فوتبال است بنده متعجب هستم چند جا اسم از ایشان برده شده است.لطفا نام ببرید از مخترعین و تولیدکنندگان و کارآفرینان و خدمات دهندگان و کشاورزان و محققین نمونه و هرچیزی که باعث رشد ایران و فواید عموم دارد.
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۸ تير ۱۳۹۷
واقعا برای سردار آزمون متاسفم
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۸ تير ۱۳۹۷
خیلی ناراحت شدم تیم ملی اینقدر زود از جام جهانی حذف شد
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۸ تير ۱۳۹۷
سردار آزمون خواسته آخرین بازیش در جام جهانی روسیه باشه
داداش
۰۸:۳۳ ۰۸ تير ۱۳۹۷
همین کار رو سید رحمتی کرد کی روش کلا بنده خدا رو گذاشت کنار .حالا ببینیم آیا همین برخورد رو با سردار هم میکنه!!
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۷
گل ملي ازمون امارش خيلي خوبه ولي تو جام جهاني خوب نبود مقصر كي روش هست كه بايد تركيب رو تغيير ميداد.به هر حال بعضي موقع بازيكنا شرايطشون ايده ال نيست
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۸ تير ۱۳۹۷
جناب سردار.لطفا بیشتر توضیح دهید.
ناشناس
۰۶:۱۶ ۰۸ تير ۱۳۹۷
اگه واقعا بقول خودت چهار ماه پیش تصمیم گرفتی چرا همون موقع تشریف نبردی ، گذاشتی بعد از اون بازیهای مزخرفت تو جام جهانی خداحافظی کنی
ناشناس
۰۴:۵۹ ۰۸ تير ۱۳۹۷
کاش قبل جام جهانی یا وسط جام خداحافظی میکردی تا یه مهاجم درست درمون جات میذاشتن
کسی که توپ به پاش گیر نمیکنه و حتی به خودش زحمت دویدن نمیده ناز و اداش دیگه چیه
ناشناس
۰۲:۱۶ ۰۸ تير ۱۳۹۷
خوب بازی نکردی سردار عزیز . بازیکن خوبی هستی ولی اگر توی سه تا بازی بد هم بازی کنی هیچ معنی خاصی نداره . همه توقع داشتند عالی باشی که نبودی .
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۸ تير ۱۳۹۷
واقعا خیلی ناراحت کننده است
ناشناس
۰۱:۳۲ ۰۸ تير ۱۳۹۷
کارت درست بوده هر کس زمانی تو اوج هست باید همون وقت کمک کنه بهترین بازیکنها هم برخی اوقات از فرم ایده ال خارج میشن باید جاشون را بدهن به اماده ها تا دوباره به اوج که رسیدن جا براشون باز هست اگه برخی بازیکنهای دیگه هم که از امادگی کافی برخوردار نبودند به خاطر ملت و کشور جاشون را با اماده ها خودشون در خواست میدادند امسال بهترین فرصت بود برای قهرمانی در جام جهانی معلوم نیست چقدر باید صبر کرد تا دوباره به همچین شرایطی بخوریم باید استفاده کرد نه سو
shahram
۰۱:۳۱ ۰۸ تير ۱۳۹۷
چی شد زود پشیمون شدی
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۸ تير ۱۳۹۷
اقای سردار آزمون امیدوارم هر کجا هستی موفق باشی
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۸ تير ۱۳۹۷
ما بی صبرانه منتظر خداحافظی طارمی از تیم ملی هستیم کسی که با گل نکردن موقعیت صد در صد گلزنی برابر اسپانیا و هم چنین برابر پرتغال باعث شد تا ایران از جام جهانی خداحافظی بکنه و هم چنین اشک خیلی از مردم رو درآورد!
امین
۰۰:۳۶ ۰۸ تير ۱۳۹۷
برو.کی اصرار کرده.باید از خدات باشه بیای تو تیم ملی