سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۶۸ شناور صیادی در استان فعالیت می‌کنند

معاون شیلات استان بوشهر گفت:۵۶۸ شناور صیادی در استان فعالیت می‌کنند و دریابست منافع صیادان استان را تامین می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس آهنگرمقدم عصر پنجشنبه در جمع مسئولان و صیادان بردخون اظهار داشت: ۵۶۸ شناور صیادی در استان فعالیت می‌کنند که ممکن است تعداد اندکی تخلف کنند.

وی افزود: تاکنون اقدامات سختی برای بازدارندگی شناور‌ها از تخلف انجام شده که امیدواریم کمیته‌های تخصصی هر شهرستان تلاش بیشتری کنند.

حداقل امکانات برای صیادان بردخون

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بردخون نیز گفت: نوکری و خدمت به مردم وظیفه و از افتخارات ما است، زیرا آنان، ولی نعمت نظام هستند.

مجید دریایی با بیان اینکه اگر صیادی فعالیت نکند هیچ کدام از مسئولان مرتبط وجود ندارند، افزود: صیادان بردخون مانند انسان‌های نخستین فعالیت می‌کنند و از حداقل امکانات برخوردار هستند.

صید غیرمجاز در بردخون

دریایی اضافه کرد: شناور‌هایی از برخی مناطق استان در حوزه بردخون صید غیرمجاز می‌کنند و تور و ادوات صیادان را از بین می‌برند و پیشگام تخلف هستند.

وی خواستار نتیجه بخشی جلسات شد و گفت: ضرورت دارد مسئولان شیلات شهرستان و استان در منطقه حضور پیدا کنند و دغدغه‌های صیادان را بشنوند.

در این نشست که تعدادی از مدیران کل و مشاوران شیلات کشور و استان نیز حضور داشتند برخی از صیادان مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح کردند و پیمانکار پروژه اسکله خور خان بردخون در زمینه پیشرفت کار و مشخصات آن توضیحاتی ارایه کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.