سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در زاهدان :

افزایش ٤٥درصدی کشفیات انواع مواد مخدر

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از افزایش ۴۰ تا ۴۵ درصد میزان کشفیات مواد مخدر در طی ۴ سال گذشته خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی استانداری ؛ هادی نژاد معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در جلسه تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: تکلیف استان سیستان و بلوچستان بعنوان خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر یک تکلیف و تصمیم قطعی است و همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مرکزی خط مقدم ان‌ها سیستان و بلوچستان است.

وی تاکید کرد: همه سازمان‌های مسئول باید تاکید و توجه شان به این استان باشد چرا که اگر در اینجا محموله‌ها کنترل شود جلوی آسیب‌های بعدی گرفته خواهد شد.

هادی نژاد از زحمات مرعشی دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تقدیر کرد و افزود: وضعیت فعلی شورا با گذشته قابل مقایسه نیست و آگاهی نسبت به وظایف شورا و تلاش‌ها و ماموریت‌های انجام شده نسبت به گذشته افزایش یافته است که حاصل تلاش دبیر و مجموعه همکاران در شورای مذکور بوده است.

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ضمن تاکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه مبارزه با مواد مخدر خواستار تدوین برنامه خاص و مورد نظر استانی برای تصویب در مرکز شد.

دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و معاون امنیتی و انتظامی استاندار هم در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و دو شهید استان در این واقعه، شهید طباطبایی نماینده مردم زابل و شهید مالکی فرماندار ایرانشهر، گزارشی ازعملکرد این شورا طی ۴ سال گذشته را ارائه داد.

محمدهادی مرعشی با بیان اینکه برای ١٠٠ نفر از معتادین بهبود یافته ایجاد اشتغال شده است، افزود: این آمار قابل قبول نیست، اما بدلیل اینکه این استان، استان صنعتی نیست، نتوانسته ایم در حوزه اشتغال و جذب معتادین بهبود یافته موفق عمل کنیم.

وی آمار کشفیات در سال گذشته را ۲۳۰ تن اعلام کرد و از دستگیری ۳ نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر خبر داد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تقویت مقر‌های ایست و بازرسی سیار، تقویت فیبر نوری در مرز، اجرای برنامه فرهنگی در اقشار مختلف جامعه را در راستای افزایش آگاهی از جمله برنامه‌های این شورا در ۴ سال گذشته عنوان کرد.

گفتنی است در این جلسه از زحمات محمد هادی مرعشی دبیر سابق شورا و سعید امیدی سرپرست شورا تقدیر شد و رحمدل بامری به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر معرفی شد.

انتهای پیام/ع

 سیستان و بلوچستان بعنوان خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر است

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.